
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Németországban történt egy halálos baleset, melynek okozója az előzetes információk szerint egy tesztüzemben álló elektromos BMW iX modell volt. A hatóságok az önvezető rendszert hibáztatják, a gyártó szerint viszont ők jelenleg nem tesztelnek ezen a fronton.
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
A BMW bejelentette a közelmúltban, hogy havidíjas rendszerben lehet majd megvásárolni az ülésfűtést az új modellekben. A történet nem állt meg itt, már bővítették ezt a listát, többek közt a kormányfűtés, az automatikus távfény-lekapcsolás és az adaptív tempomatért is havonta kell majd fizetni.
A BMW még csak nemrég mutatta be az elektromos luxuslimuzinját, máris készül az erősen páncélozott változat belőle. Hogy fér össze az elektromos autó és a kiemelt védelem? Oliver Zipse szerint nemes egyszerűséggel kéz a kézben járnak!
Ma már a legtöbb autó automata váltóval kerül átadásra, vannak azonban gyártók, melyek még nem engedik el a manuális megoldásokat sem. Ilyen a BMW M divíziója is.
A BMW az új 7-es szériával együtt mutatja be a teljesen elektromos változatot is, melyet nemes egyszerűséggel úgy emlegetnek, mint a világ első teljesen elektromos luxusszedánja.
A BMW a fanatikusok régi vágyát teljesíti azzal, hogy felveszi a 3-as kombit is az M-es palettára. Ezzel nemsokára a 3-as széria történetében először szerepel majd a puttonyos változat az „elit” kategóriában.
A BMW X5 európai szemmel nem számít kis autónak, sőt, a nagyobb SUV modellek közé sorolhatjuk a helyi piacon. Vannak helyek, ahol azonban nem elégszenek meg ennyivel a vásárlók. Ilyen Kína is.
Elektromos jövő blablablablablabla elektromos jövő blablablabla elektromos jövő blablablabla benzines sorhat turbó, hoppá, új dízelmotorcsalád hoppá! Azért nem estek át teljesen még a ló másik oldalára itt, az átmenetet tényleg annak gondolják, nem kivégzésnek. Lám, van még ilyen.