
Az új BMW 7-es piaci bevezetése alkalmával egy román importőr összeszedte az összes eddig megjelent generációt hasonló színösszeállításokban. Érdekes nyomon követni egy teremben a bajor zászlóshajó evolúcióját.
Az új BMW 7-es piaci bevezetése alkalmával egy román importőr összeszedte az összes eddig megjelent generációt hasonló színösszeállításokban. Érdekes nyomon követni egy teremben a bajor zászlóshajó evolúcióját.
A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A BMW fenntarthatóságot vizsgáló csoportjának igazgatója szerint most mindennél fontosabb, hogy tartósabbak legyenek az autók, mint eddig. Az autók könnyű utólagos variálhatóságának is egyre nagyobb szerepet kell kapnia.
A BMW az M divízió ötvenedik születésnapját egy igazi legenda felélesztésével ünnepli. Itt az M4 alapokra épülő, ám teljesen egyedi dizájnnal rendelkező új 3.0 CSL, mely egészen limitált példányszámban lesz majd kapható.
Bartosz Ostalowski a motorsport világának egyik példaképe. A lengyel pilóta egy balesetben elvesztette mindkét kezét, de ez nem gátolta meg abban, hogy továbbra is drift szenvedélyének hódoljon. Most fel is állította a lábbal driftelés sebességi világrekordját.
Ha azt mondjuk BMW, akkor sokaknak azonnal a bajor gyártó mostani jellegzetes formai irányzata ugrik be. Egyesek szerint nem éppen a legjobb irányba mozdult el ezzel a márka, ám annak vezetői szerint semmi sem véletlen.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.
Németországban történt egy halálos baleset, melynek okozója az előzetes információk szerint egy tesztüzemben álló elektromos BMW iX modell volt. A hatóságok az önvezető rendszert hibáztatják, a gyártó szerint viszont ők jelenleg nem tesztelnek ezen a fronton.
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
A BMW bejelentette a közelmúltban, hogy havidíjas rendszerben lehet majd megvásárolni az ülésfűtést az új modellekben. A történet nem állt meg itt, már bővítették ezt a listát, többek közt a kormányfűtés, az automatikus távfény-lekapcsolás és az adaptív tempomatért is havonta kell majd fizetni.