Egyre komolyabb hatása van a koronavírus terjedésének az autóiparra. Most például a Fiat állította le a termelést a szerbiai üzemében, mert nem érkeznek Kínából alkatrészek.
Egyre komolyabb hatása van a koronavírus terjedésének az autóiparra. Most például a Fiat állította le a termelést a szerbiai üzemében, mert nem érkeznek Kínából alkatrészek.
A Fiat egy kiegészítő csomagot mutatott be a Tipo modellekhez. A beszédes „More” csomag lényegében tovább fokozza az éppen aktuális felszereltségi alapáras listáját.
Tárgyalásokat kezdeményezett az FCA csoport azzal a Foxconn Technology Group-al, aki többek között az Apple telefonok gyártásáért is felelős Kínában.
A Fiat a 2020-as évben mild hibrid variánsokkal enyhíti a paletta CO2 kibocsátását. Az új hajtásláncot az 500 és a Panda is megkapta.
Az FCA vezetősége beszélt arról, hogy a jövőben látványos változások várhatóak a kínálatban. A tervek szerint például a városi mininek számító 500 és a Panda is eltűnik Európában, helyettük viszont lesz néhány új kisautó a palettában.
Tegnap még csak a tárgyalások megkezdődéséről tudtunk beszámolni, ma viszont már a letárgyalt részletek láttak napvilágot. Szinte biztos, hogy megtörténik a PSA-FCA egyesülés.
Az amerikai Wall Street Journal szerzett értesülést arról, hogy tárgyalások kezdődtek a PSA és az FCA között. A cél az egyesülés, mely egy transzatlanti óriás vállalat létrejöttét eredményezné.
Míg Európa még csak fenyegetőzik a büntetésekkel a környezetvédelmi normák kapcsán, Amerikában már évekre visszamenőleg működik ez a rendszer. Az FCA csoportot például idén már másodszor büntetik sok-sok millió dollárra.
Bár a luxusautózástól a Fiat Panda nagyon távol áll, a neves olasz divatcég most mégis közelebb hozta a prémium szegmenshez a kis városi autót.
Az Abarth kicsit finomított az 595 Pista modellen egy ráncfelvarrás keretében. Erősebb és jobban szól, mint eddig bármikor.