A Hyundai komoly pénzeket fektet a csendesebb utazás létrehozásába. Nem csak a szigeteléseket veszik komolyan, hanem bizony az ezen keresztül beszűrődő zajokat is kioltanák elektromosan.
A Hyundai komoly pénzeket fektet a csendesebb utazás létrehozásába. Nem csak a szigeteléseket veszik komolyan, hanem bizony az ezen keresztül beszűrődő zajokat is kioltanák elektromosan.
A Hyundai 2025-ig szóló tervében jelentős szerepet játszanak az elektromos modellek is. Nem mellesleg, csak ebben az időszakban több mint félmillió villanyos autót szeretnének értékesíteni.
A Hyundai egy olyan technológián dolgozik, ami képes lesz megtanulni a sofőr vezetési szokásait, hogy azokat a vezetést segítő rendszerek működtetésénél használni tudja.
Amit a németek április elsejei tréfának szántak, azt az ausztrálok halálosan komolyan vették. Elkészült ugyanis a Hyundai iMAX N, a H1-es kisbusz alapokra épített vérbeli drift versenyautó.
Extrém módon demonstrálta a Hyundai a hidrogén üzemanyagcellás Nexo tisztaságát. Egy futó csak azt a levegőt szívhatta be, amit az autó kipufogott.
A Hyundai legújabb biztonsági fejlesztése egy olyan légzsák rendszer, mely nem az ajtó felől védi meg az utasokat, hanem az autó középpontja felől.
A Hyundai saját robotruhát fejleszt, amely alaposan megkönnyítheti a kemény fizikai munkát a gyárakban.
A Frankfurti Autószalonon a Hyundai bemutatja azt az elektromos tanulmányt, melyben a márka jövőbeli modelljeinek az előfutárját ismerhetjük meg.
A Frankfurti Autószalon előtt lerántották a leplet a Hyundai i10 legújabb generációjáról. Jóval agresszívabb megjelenést kapott a kis Hyundai, míg a technika sokkal kifinomultabb lett.
Egy az N Performance kivitelnél is durvább i30-al készül a Hyundai a Frankfurti Autószalonra. Csak 600 példányban dobják majd piacra a különlegességet.