Három üléssorral és akár 620 kilométeres hatótávval mutatkozott be a legnagyobb Ioniq, mely a SEVEN koncepció sorozatgyártásra csiszolt változata. Felszereltségtől függően akár egy luxusautó kényelmével is találkozhatnak az utasok.
Három üléssorral és akár 620 kilométeres hatótávval mutatkozott be a legnagyobb Ioniq, mely a SEVEN koncepció sorozatgyártásra csiszolt változata. Felszereltségtől függően akár egy luxusautó kényelmével is találkozhatnak az utasok.
Bár egyre komolyabb biztonsági intézkedések övezik egy új modell kifejlesztését, azért még mindig nem veszélytelen dolog a prototípusok tesztelése. Erre világít rá a Hyundai koreai üzemében történt eset is, ahol egy álló autóban, a környezeti tényezőket szimuláló kamrában halt meg három fejlesztőmérnök.
Történetének eddigi legnagyobb elektromos modelljét készül bemutatni a Hyundai. Az Ioniq 9 gigantikus karosszériája három teljes értékű üléssort rejt magában.
A Hyundai N RN24 első ránézésre egy csővázas Buggy és egy elektromos utcai autó szerelemgyereke lehetne, amiben van is némi igazság. Ez a gyáriak legújabb guruló laboratóriuma, aminek segítségével a jövő sportos modelljeit tökéletesítik majd.
A Hyundai Mobis a műszerfalból felnyíló kijelzők ötlete után nem sokkal ismét tovább gondolta egy kicsit a dolgokat. Szerintük már nem is kellenek fizikai kijelzők, mindent meg lehet oldani hologramos kivetítéssel.
Fontos mérföldkőhöz érkezett a Hyundai. Elkészült a százmilliomodik legyártott autójuk. Ehhez az eredményhez mintegy 57 évnyi működésre volt szüksége a koreai gyártónak.
A Hyundai bejelentette, hogy nemsokára hivatalosan is leleplezik a kis városi elektromos járgányukat, melynek árát igyekeznek 20 ezer euró alá belőni. Ez lesz az Inster.
A Hyundai alig három éve mutatta be a retro elemekkel ellátott elektromos autóját, most pedig máris kapott egy kis ráncfelvarrást az Ioniq 5. Óvatosan nyúltak a kocsihoz, nagyobb akkumulátor és egy sportosabb felszereltségi szint a legfontosabb változás.
A Hyundai úgy döntött, hogy mindent az elektromos átállásra tesz fel. Ennek esett most áldozatául Európában az i20 N, az i30 N és a Kona N, azaz a gyártó teljesítményre kihegyezett benzines palettája.
A Hyundai által szabadalmaztatott megoldás lényege, hogy nagyobb sebesség mellett megszünteti a kerekek által generált turbulenciákat, ezáltal javítva a közegellenállási együtthatót. Az elektromos autók esetében természetesen ezzel növelhető némileg a hatótáv is.