A Mercedes-Benz is trükközött a dízel modellek szoftveres vezérlésével, legalábbis a német hatóságok szerint. Ez ügyben kezdődött vizsgálat, ami miatt bizonyos gázolajosokra nem vesz fel egy darabig megrendelést a gyártó.
A Mercedes-Benz is trükközött a dízel modellek szoftveres vezérlésével, legalábbis a német hatóságok szerint. Ez ügyben kezdődött vizsgálat, ami miatt bizonyos gázolajosokra nem vesz fel egy darabig megrendelést a gyártó.
Amerikában a Mercedes elrajtoltatta a havidíjas feliratkozós rendszerét, mely fix havidíjas áron működik és egy bizonyos kategórián belül bármilyen autót kérhetsz érte mindennapi használatra. Akár AMG modelleket is, persze igen borsos áron.
A Mercedes költségcsökkentő akciója nem csak sokak állásába kerül, hanem bizony néhány modellnek is távoznia kell a palettáról. Ilyen lehet az S-osztály kupé és kabrió változata.
A Mercedes hivatalosan is kimondta, hogy még nyár előtt leáll az X-osztály gyártása. Nem lett sikeres a platós csillagos, így utódmodellt sem állítanak neki.
Korábban felröppent a hír, hogy a Mercedes az akkumulátor ellátás hiánya miatt nem tudja megkezdeni az EQC modellek tervezett idei értékesítését. A németek viszont most ezt megcáfolták.
Ugyan a BMW drasztikusan növelni tudta az eladásait, világviszonylatban továbbra is a Mercedes uralja a prémium autók szegmensét.
Az AMG egy igazán ötletes videóval zárja le a 2019-es évet. A Mercedes teljesítményorientált részlege ugyanis név szerint köszönte meg mindenkinek a sikeres munkát. Ám nem ez az egyetlen érdekessége a kis kétperces szösszenetnek.
A Mazda után a Mercedes is áldozatot kell hogy hozzon annak érdekében, hogy jövőre tudják tartani az új emissziós határértékeket. Alaposan visszafogják az AMG palettát.
Mintegy 22 millió dolláros bírságot szabott ki a Mercedesre az amerikai közlekedési hatóság, miután a német márka többször is túl lazán kezelte a visszahívásokat.
A Mercedes vásárlók hiányolták az előző GLA-ból az igazi SUV életérzést. Itt az új generáció, melyet ilyen tekintetben már nem érhet bírálat: nagyobb és keményebb, mint eddig bármikor.