A Mercedes Amerikában egy ideje már elérhetővé tette a kettes szintű önvezetéshez tartozó automatikus előzést, az európai piacon viszont csak mostantól használhatják az újabb modellek tulajdonosai.
A Mercedes Amerikában egy ideje már elérhetővé tette a kettes szintű önvezetéshez tartozó automatikus előzést, az európai piacon viszont csak mostantól használhatják az újabb modellek tulajdonosai.
Bár jelenleg Valtteri Bottas az Alfa Romeo istállót erősíti, de nem is olyan régen még a Mercedes AMG Petronas színeiben láthattuk a versenypályán. Még akkor rendelte meg azt az AMG ONE példányt, amit most végre át is vehetett.
A Mercedes-AMG SL 63 már önmagában is egy komoly sportautó, de a Manhart most egy kis limitált széria erejéig még magasabbra helyezte azt a bizonyos lécet. Mindezt tette úgy, hogy közben nem nyúlt bele drasztikusan a gyári dizájnba.
Egy ideje hallani lehet, hogy a Tesla árcsökkentési akciója jelentősen befolyásolhatja a többi elektromos gyártó árképzési szemléletét is. Ez valamilyen szinten igaz is, például a Mercedes is egyre többet ad a villanyos vásárlóknak.
A Mercedes elektromos modelljei egy szoftveres hiba miatt nem figyelmeztetnek az akkumulátorok esetleges hibáira, ezért mintegy 4000 autót kell visszarendelnie a szervizekbe a gyártónak.
A Mercedes bemutatta az E osztály legújabb generációját, mely úgy közvetít klasszikus értékeket, hogy azokat modern köntösbe öltözteti. Sok ponton az elektromos EQ modellcsalád köszön vissza a belsőégésű motoros modellen is.
A Mercedes és a Moncler divatcég összebútorozásából született meg egy igencsak különleges autó. A Project Mondo G osztály pufidzsekit kapott és meglepően jól áll neki.
A Mercedes az elektromos paletta felépítéséhez hozta létre az EQ márkanevet. Belső informátorok szerint azonban a jövőben nem lesz már szükség rá, így már jövőre elkezdődhet szépen lassan a megjelölés elhagyása.
A Mercedes modelljei eléggé sikeresek Amerikában, így elég sok fut belőlük az utakon. S osztályból is adtak el idén bőven, viszont úgy tűnik, egyetlen példánynál hibáztak a gyáriak. Most ezt az autót rendelik vissza a szervizbe.
A Mercedes jelentette be, hogy a G osztály csúcsát képező G63 4×4² idén gyártott példányait visszahívják a szervizbe, mert könnyen felrobbanhat a hátsó tengely differenciálműháza. Arra kérik a tulajdonosokat, hogy addig ne vezessék a méregdrága terepjárójukat.