 
		Bár az elektromos járművek körüli kezdeti izgalom némileg alábbhagyott, a gyártók azonban továbbra is törekednek a technológia tökéletesítésére.
 
		Bár az elektromos járművek körüli kezdeti izgalom némileg alábbhagyott, a gyártók azonban továbbra is törekednek a technológia tökéletesítésére.
 
		Nemrég még azt kommunikálta a Mercedes, hogy pár éven belül kizárólag a VAN.EA platformra épülő elektromos hajtással látják el a haszongépjárműveiket, most viszont már arról beszélnek, hogy a belső égésű motorokat támogató VAN.CA alap is a jövőjük részét képezi.
 
		A kétajtós luxuskupék lassan a kihalás szélére kerülnek, de úgy tűnik, a Mercedes-Benz nem hajlandó végleg búcsút mondani ennek a formátumnak. Az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatalában (EUIPO) benyújtott új védjegybejelentések alapján elképzelhető, hogy az S osztály kupé visszatér, méghozzá Maybach és AMG változatokban.
 
		A német autóipar jelenlegi nehézségei egyre inkább kihívás elé állítják a beszállítókat is, és a válság hatásai már nemcsak Németországot, hanem egész Európát is sújtják. A Mercedes-Benz egyik legnagyobb beszállítója, a Gerhardi sem bírja már a csökkenő kereslet okozta kieséseket.
 
		December 18-án leállnak a gyártósorok a Mercedes kecskeméti gyáregységében és csak egy hónap múlva indulhat újra a termelés. Persze, ez nem jelenti, hogy nem történik semmi télen a gyárban, a leállás idején karbantartási és átépítési munkálatokat végeznek majd el.
 
		A Mercedes már évtizedek óta a Vatikán egyik legnagyobb támogatója, így általában a pápa is megkapja a legújabb fejlesztéseket, természetesen némi átalakítás után. Most például egy elektromos G osztállyal bővült a szent flotta.
 
		A Mercedes mindig is a paletta legtetején helyezte el az S osztályt, most pedig úgy tűnik, hogy még magasabban és fényesebben ragyoghat majd a német gyártó csillaga. Egyes források szerint levédették ugyanis az S 700, S 800 és S 900 elnevezéseket.
 
		A Mercedes egy új tanulmányban mutatta be azt a technológiát, mellyel teljesen más irányból közelítenék meg a fékek témáját. Az elektromos autóknál szerintük már nem kell, hogy a kerék belsejében legyenek a tárcsák és betétek, elég azt a hajtómotorba beleszerelni. Mit nyernek ezzel? Teljesen zárt felniket, kisebb rugózatlan tömeget és esztétikus megjelenést a fékpor hiánya miatt.
 
		A Mercedes CLA egy elektromos prototípusával 24 óra alatt összesen 3716 kilométert tettek meg a gyáriak egy oválpályán. Ezzel megdőlt a Porsche által még 2019-ben felállított rekord, ami 3425 kilométer volt.
 
		A Mercedes CLA következő generációja tisztán elektromos és mild hibrid hajtással is elérhető lesz a legújabb információk szerint. Ez utóbbihoz egyenesen Kínából érkezik a kétliteres turbós erőforrás, de itt Európában finomhangolják majd.