A Ford az F-150 és az új elektromos Mustang Mach-E modelleknél teszi elérhetővé a kormányfogást nem igénylő önvezető rendszerek alkalmazását előfizetős rendszerrel, egyelőre csak Amerikában.
A Ford az F-150 és az új elektromos Mustang Mach-E modelleknél teszi elérhetővé a kormányfogást nem igénylő önvezető rendszerek alkalmazását előfizetős rendszerrel, egyelőre csak Amerikában.
Akinek sok van az elad, akinek pedig nincs, az vesz. Így megy ez a piacon, legyen szó élelmiszerről vagy éppen CO2 kvótáról. Az utóbbi esetében most a Volvo és a Ford kötött mindkét fél számára előnyös üzletet.
Eldőlt: pár éven belül a világ legrégebbi autógyártójának almárkái kizárólag elektromos hajtású típusokat kínálnak majd. A G, a Maybach és az AMG is. A belsőégésű-motorok kínálata pedig magánál a Mercedesnél is erősen redukálódik.
A Hyundai legújabb elektromos autója egyben a legfurcsább és a legkisebb is a kínálatban. Bizony, ez egy kimondottan gyerekeknek szánt villanyautó, mely a márka jövőjét beharangozó 45 Concept pontos kicsinyített mása.
A Renault még csak nemrég vezette be a saját hibrid hajtási rendszerét, de Luca de Meo vezérigazgató szerint az e-tech technológia már most az élvonalba repíti a franciákat hibridezés terén.
A Ford villanyosítási folyamatának egy hangsúlyos lépcsőfokát képviseli a Transit áruszállító tisztán elektromos változata, melyet alig pár héten belül le is leplez a gyártó. Amerikában készül majd, de az európai piacon is számíthatunk a jelenlétére.
A pandémiás helyzet rengeteg gyártót küldött földre év elején, a legtöbben pedig még mindig ennek a hatása alatt vannak. A Volkswagen csoport viszont éppen átbillent pozitív irányba egy igen erős harmadik negyedév után.
Bár a padlólemez, amire az új Fabia felépül támogatná a hibrid hajtás alkalmazását, a gyártó mégsem kezd most még villanyosításba. Ennek az oka, hogy szerintük még drága a modell által képviselt kategóriába a technológia.
A Jaguar-Land Rover vezetősége belátta, hogy most már esélytelen számukra, hogy be tudják tartani az EU által megszabott emissziós határértékeket. Nagyjából 117 millió eurós büntetésre számíthat a konszern.
A világ egyik legkedveltebb platósa egy alapos modellfrissítésen esett át. A japánok még a motorpalettán is alakítottak, erősebb dízelekkel indul harcba a vásárlók kegyeiért a Hilux.