Alig pár héttel az után, hogy az Alfa Romeo új SUV modelljének átnevezését kiharcolta, az olasz kormány ismét beleállt a Stellantisba. Most Fiat Topolino modelleket foglaltak le a karosszérián található kis olasz zászlócska miatt.
Alig pár héttel az után, hogy az Alfa Romeo új SUV modelljének átnevezését kiharcolta, az olasz kormány ismét beleállt a Stellantisba. Most Fiat Topolino modelleket foglaltak le a karosszérián található kis olasz zászlócska miatt.
A Nismo legújabb dobása egy limitált szériás parfüm, mely igencsak különleges összeállítással szólítja meg az autózás szerelmeseit. A cseresznyevirág illata és a gumifüst szagának keveredése alakítja ki a Smell My Dust semmihez sem fogható hangulatát.
Egy igencsak különleges limitált szériás sportkocsival rukkolt elő a Mercedes. A Mythos PureSpeed az SL alapjait használja fel Forma 1-es elemekkel felvértezve.
A Jaguar az elektromos átállás jegyében szépen lassan építi le a belsőégésű palettáját. Most az F-Pace búcsúzik, de előtte még kiadtak két különleges szériát a gyáriak.
Az Alpine részleg vette kezelésbe a tavaly bemutatkozott francia kupé SUV modellt. A Rafale hajtását további elektromos motorokkal egészítették ki, így 300 lóerőt és két hajtott tengelyt elérve.
Az Alfa Romeo háza táján ugyan mostanság a Junior érkezéséről szóltak a hírek, azért még ott van a porondon a két nagyágyú, a Giulia és a Stelvio is. Most ráadásul a duóból egy újabb limitált szériát dobtak piacra az olaszok Super Sport néven.
A Ford, a legtöbb nagyobb márkához hasonlóan gőzerővel vágott bele a villanyosításba pár évvel ezelőtt. Azt azonban nem gondolták ők sem, hogy olyan ráfizetéses lesz az elektromos részlegük, hogy az már-már a hagyományos autókból származó profitot is teljesen felemészti.
A Porsche bejelentette, hogy befejeződött az első hibrid 911-es fejlesztése, melynek tudását egy éles Nordschleife körrel is lemérték. Majdnem 9 másodperccel gyorsabb így a sportkocsi, mint a Carrera S kivitel.
A Lamborghini fejlesztőmérnöke árulta el, hogy alapvetően minden fejlesztés alatt álló autónál három különböző vezető típust vesznek figyelembe. A versenyzők, a gyári mérnökök és az átlagos sofőrök is futnak tesztköröket. Ha túl nagy az időkülönbség a három kategória között, akkor finomítanak a beállításokon.
A Bentley egy új és igencsak komplex szimulátor hadrendbe állításával nem csak a fejlesztési folyamatokat gyorsítja fel a jövőben, hanem egyben a környezetre gyakorolt hatását is csökkenti. Még a prototípus megalkotása előtt tesztelni tudják ezzel a módszerrel az új autók viselkedését és komfortját.