
Ugyan egy éve alig hallani róla, de a Volkswagen még mindig gondosan csendben fejlesztgeti az Amarok pickup következő generációját. Természetesen Ford Ranger alapokra!
Ugyan egy éve alig hallani róla, de a Volkswagen még mindig gondosan csendben fejlesztgeti az Amarok pickup következő generációját. Természetesen Ford Ranger alapokra!
Április elején egy új autó bejelentésére készül a Toyota Gazoo Racing és a Subaru. Az egyelőre nem tisztázott, hogy pontosan milyen modell érkezésére számíthatunk, ám van pár lehetőség, melyek logikus válasznak tűnnek.
Bár a BMW és az Audi tavaly otthagyta az elektromos Formula E világát, a Nissan még nagyon sok lehetőséget lát benne. Sőt, a széria még csak most nyer majd értelmet a harmadik generációs versenyautók megjelenésével!
Az infotainment rendszerek következő generációjának megalkotásába kezdett bele a Volvo az ECARX techipari cég segítségével. A közös projekt vezetője a Volvo kínai fejlesztési részlegének jelenlegi igazgatója lesz.
Egy újabb sebességrekorddal gazdagította gyűjteményét a Lamborghini. Az Urus SUV lett a jeges Bajkál-tó leggyorsabbja.
Előző héten jelentette be a kínai hadsereg, hogy a Teslával érkező látogatók és dolgozók mostantól csak a külső parkolót használhatják a bázisokon, mert az amerikai elektromos autók kamerái mindent felvesznek, ami kémkedésre is használható. Elon Musk most a TikTok botrányhoz hasonlította a jelenséget.
Az elmúlt hetekben a cseroki indián nemzettség vezetője sértőnek nevezte azt, hogy a Jeep a Cherokee elnevezést használja két modelljénél is. Akkor a márka vezetője azt ígérte, hogy alaposan kivizsgálja az ügyet, most viszont úgy tűnik, jó darabig maradhat még a palettán a megszokott név.
A Porsche elektromos autója eddig sikeresen kimaradt a visszahívási akciókból, ám most egy beszállítói hiba miatt a futóművet kell szervizelnie a gyártónak minél előbb. Más modellek is érintettek az ügyben.
A Stellantis a Dodge legújabb szoftverfrissítésével aktiválja a Dodge Challenger és Charger SRT modellekben a számkódos lopásvédelmet. Ha valaki nem tudja a kocsihoz tartozó PIN kódot, az csak nagyon visszafogott teljesítményt kap majd innentől kezdve.
Az Alpina általában kimarad a BMW visszahívásokból, ám a közös beszállítók hibáit ők sem tudják elkerülni. Most például rossz hátsó fejtámlákat kaptak a gyártók, amik könnyen elmozdulnak a helyükről baleset bekövetkeztekor.