
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
Balesetezett, porrá is égett, de mégis új gazdát keres magának egy eredetileg fekete színű, ritka, 2005-ös Ford GT.
Gyakorlatilag most már nem telik el hét úgy, hogy a Mercedes nem jelent be egy újabb elektromos modellt, mely nemsokára az EQ modellcsalád részét képezi majd.
A saját fejlesztésű hibrid rendszer helyett az AMG benzin-elektromos megoldását használja majd végül az Aston Martin szupersportkocsija.
Nem panaszkodhat az év eleji értékesítésekre a Lamborghini sem, hiszen még sosem adtak el ennyi autót egy negyedév alatt. Továbbra is az Urus a sláger a palettán.
Egy igazi klasszikus Mantát éleszt fel az Opel, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a technikai fejlődésre és az elektromos törekvésekre. Még üzeneteket is meg lehet jeleníteni a különleges bemutatójárgány elején.
A kínai Nio hisz abban, hogy az elektromos autók legnagyobb hátrányának felemlegetett töltési időt az akkumulátor cserével lehet legjobban orvosolni. Ezért már a csereállomásuk második generációját mutatták be, ahol tényleg minden teljesen automatizálva zajlik.
A Honda legújabb kis városi elektromosa gyorsulási versenyekre felkészítve is megmutatta magát. Egyetlen példányt dobtak össze belőle a gyáriak csupán marketing jelleggel.
A csupán 25 darabos szériában készülő különleges kétszínű 7-es BMW a kínai vásárlók legtehetősebbjeit szólítja meg.