
Az előző heti kedvcsináló kép után gyakorlatilag mindenki arra várt, hogy végre megérkezik a Toyota első elektromos autója. Csalóka volt a beharangozó, végül az Aygo következő generációja mutatkozott be Prologue X néven.
Az előző heti kedvcsináló kép után gyakorlatilag mindenki arra várt, hogy végre megérkezik a Toyota első elektromos autója. Csalóka volt a beharangozó, végül az Aygo következő generációja mutatkozott be Prologue X néven.
Az Audi vezérigazgatója egy interjúban árulta el, hogy nem fejleszt újabb belsőégésű motorgenerációt a márka. A jelenlegieket tökéletesítik majd még, aztán jön az elektromos korszak.
A Renault ahol csak tudja, ott az Alpine márkát tolja maga előtt a motorsportokba. Ennek köszönhető, hogy a Forma-1 után a Le Mans-i 24 órás versenyen is bemutatkozik a márka, ráadásul az egyik legmagasabb géposztályban.
Az elektromos specialista Rimac nem aprózza el a C_Two villanyos szupersportkocsi tesztelési folyamatait. Fagyasztóban és fűtőkamrában is járt az újdonság, hogy később ne okozzon meglepetést az időjárás váltakozása.
Hivatalos pezsgő szponzort cserél a Forma-1, azaz mostantól a Ferrari Trento szállítja majd az értékes nedűt az ünnepléshez. Ezzel még ha átvitt értelemben is, de legalább három évre borítékolt a Ferrari helye a dobogón.
Az autógyártók egy új korszak nyitányaként sorra változtatják meg az eddigi emblémájukat és márkaarculatukat. Most meglépte ezt a Renault is, avagy megmutatták, hogy milyen logóval találkozhatunk majd a jövő modelljein.
Már régóta téma, hogy éveken belül az Apple is betörhet az elektromos autók piacára, amire persze szépen sorban reagálnak az autóipar régi szereplői is. Most a Toyota vezérigazgatója üzent az amerikai cégnek, hogy mire kell készülniük, ha tényleg belevágnak a dologba.
Az autóipar egyik legikonikusabb darabja a Jaguar E-Type, mely pont idén lett hatvan éves. Ezt ünneplendő jelentette be a gyártó az „E-Type 60” programot, melynek keretén belül különleges modellpárok várják a hat darab szerencsés vásárló jelentkezését.
A Renault vezetősége úgy döntött, hogy eladja a Daimler részvényeit. Az 1,54 százalékos részesedésből bejövő pénzt a tavalyi év veszteségeinek enyhítésére fordítják. Ennek ellenére továbbra is megmarad a jó kapcsolat a Mercedes és a francia gyártó között.
Bár hivatalosan már tavaly év végén bemutatkozott a Dacia elektromos autója, a Spring néhány specifikációja egészen idáig titok volt. Most már tudhatjuk, milyen dinamizmusra számítsunk. Lényegében semilyenre, nem erről szól az egész koncepció.