Az elektromos autók jövőjét és a márka versenysportokban elért sikereit hangsúlyozza egyszerre az a tanulmányautó, amelyet most mutatott be a Peugeot. Az L500 R Hybrid ötszáz lóerős.
Az elektromos autók jövőjét és a márka versenysportokban elért sikereit hangsúlyozza egyszerre az a tanulmányautó, amelyet most mutatott be a Peugeot. Az L500 R Hybrid ötszáz lóerős.
Brit sajtóértesülések szerint a goodwoodi sebességfesztivál alkalmával mutatkozik be először a nagyközönségnek a Mercedes-Benz AMG GT R.
Komolyan gondolja a Lada, hogy érdemi szereplője szeretne lenni nem csak a hazai, hanem az európai piacnak is – ezt mutatja, hogy izmos változatot is készítenek idei újdonságukból, a Vestából.
Divatos SUV formát öltött a Peugeot 3008-as következő generációja. A várhatóan novembertől forgalomba kerülő, de hivatalosan 2017-esnek minősülő modellből hibrid változat is készül majd.
Bemutatta a Renault a népszerű kompakt családi egyterű, a Scenic hosszított, akár hétszemélyes változatban is kapható „Grand” változatát. Az újdonság hibrid hajtásláncot is kap.
Elindítja a Peugeot az elektromos-offenzívát. A PSA-csoporthoz tartozó márka illetékesei nemrégiben jelentették be, hogy egész sornyi részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal szerelt járművet dobnak a piacra a következő években. A sort a 3008-as nyitja.
A május végi Forma-1-es monacói futamon mutatkozik be a Renault Clio legerősebb változata, a versenypályákra tervezett apró szörnyeteg.
Továbbfejlesztette elektromos autóját a Volkswagen, a teljesítményében és hatótávolságában is előrelépő e-Golf ezzel a Nissan Leaf elé kerülhet.
A Mitsubishi után a Suzukiról is kiderült, hogy nem a valós fogyasztási adatokat adta meg a mérés során, de nem szándékos csalásról, hanem eltérő számítási módszerekről van szó.
Megmutatta a Volvo, hogyan képzeli a kompakt modellcsaládja jövőjét: a V40 mellé hamarosan érkezhet az S40 és az XC40, akár hibrid és teljesen elektromos hajtással is.