Bár azt hihetnénk, hogy a kigyulladás veszélye csak a dízelmotorral szerelt járgányokat érinti, most a Mercedes is bebizonyította, hogy az elektromos korszak is szülhet meleg perceket.
Bár azt hihetnénk, hogy a kigyulladás veszélye csak a dízelmotorral szerelt járgányokat érinti, most a Mercedes is bebizonyította, hogy az elektromos korszak is szülhet meleg perceket.
A Mazda történetének első konnektoros hibridje lesz a CX-60, melyből egyre többet engednek láttatni a japánok. A KODO formai irányzat következő generációja is bemutatkozik.
Az Opel Crossland jelenlegi generációja nem friss modell, ez érződik is rajta. Természetesen most megkapta a németek új arculati elemeit, de ez vajon segíthet életben maradni az egyre telítettebb szegmensben? Felemás érzelmekkel búcsúzunk a tesztautótól.
A BMW X5 európai szemmel nem számít kis autónak, sőt, a nagyobb SUV modellek közé sorolhatjuk a helyi piacon. Vannak helyek, ahol azonban nem elégszenek meg ennyivel a vásárlók. Ilyen Kína is.
Miközben az Arteon Plug-in hibridet teszteltem, nem tudtam szabadulni a gondolattól, hogy tulajdonképpen ugyanúgy viselkedünk, mint galamb a sakktáblán, azaz szétszórtjuk a bábukat a táblára piszkítunk és még győzelmi táncot is járunk örömünkben.
A forgószelet amúgy Stellantisnak hívják – ha még nem lennétek tisztában vele, ez a konszern vásárolta meg az Alfa Romeo márkát, persze a Fiattal együtt. Hogy mi ez a Stellantis? Lényegében a Peugeot és Citroen márkákat egyesítő PSA nagyra nőtt utódvállalata, amelybe most már nemcsak a korábbi Fiat-konszern java része, hanem az Opel és a Vauxhall is beletartozik. Többek között.
Bizonyos Tesla modellekben eddig is lehetősége volt a vásárlóknak egy kis játékkal elütni az időt, ám ez a jövőben még nagyobb hangsúlyt kaphat az elektromos járgányokban. Elon Musk a teljes Steam elérésre törekszik.
Bár a Mercedes már eleve a felsőbb rétegeket célozza meg a kínálatával, most a németek még egy szintet feljebb lépnek Magyarországon. Luxusszalon nyílik Budapesten kimondottan a Maybach modellek iránt érdeklődők számára.
Csaknem 30 évvel ezelőtt mutatkozott be a Renault egyik legismertebb modellje, a Mégane. Azóta számtalan formában képviselte már a francia autógyártást, alapvetően pedig sosem maradt el a siker. Most viszont kezdenek új szelek fújdogálni, mi viszont hátra tekintve gyorsan átfutunk pár fontosabb tételt a Mégane-sztoriban.
Szépnek szép, Opelnek meg nagyon Opelnek tűnik, ha a jelen idő legütősebb márka-formajegyeit nézem – a Vizor nevű, fekete, meredek peremes maszkot az orrán, a hosszanti gerincet a kagylóhéj-géptetőn, a sallangmentesített, szögletes karosszériát, s a hokiütő formájú nappali fényeket… Ránézésre a legtöbbünknek az ugrik be – kéne.