Nem újkeletű dolog, hogy Lamborghini modellek szaladgálnak a bolognai repülőtéren, ráadásul ez a szokás úgy néz ki, hogy a jövőben is megmarad. Megújították a szerződést a felek, így jövőre már munkába is állhat az újabb Huracan Evo.
Nem újkeletű dolog, hogy Lamborghini modellek szaladgálnak a bolognai repülőtéren, ráadásul ez a szokás úgy néz ki, hogy a jövőben is megmarad. Megújították a szerződést a felek, így jövőre már munkába is állhat az újabb Huracan Evo.
Persze, az erős autókat használni kell, de azért ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy a lehető leghamarabb elpusztításra kell törekedni. A srácok nem igazán becsülték meg a ritkaságnak számító német sportkocsit, kétszer is adtak neki egy pofont őrültködés közben.
Randy Pobst a tavalyi balesete után ismét nekirugaszkodik a Pikes Peak felfutónak egy Tesla Model S volánja mögött. A villanyos versenygépe most erősebb is, így kellően nagyok az elvárások.
A Porschétól mostanság nem áll távol a rekordok döntögetése. Most viszont egy igencsak impozáns címet sikerült behúzniuk, ugyanis egy 911 GT2 RS lett a Nordschleife leggyorsabb utcai járgánya. Igaz, nem teljesen gyári szettel vágtak neki a távnak a németek.
Nem gyakori, hogy két ilyen szélsőséges eset találkozik úgy, hogy annak baleset lesz a vége. A kis Twingo kikanyarodott a Ferrari 488 Pista elé.
Utoljára a 70-es években kínált V6-os motort a Ferrari utcai autóhoz, most viszont újra visszatértek ide a gyáriak. Igaz, most már villanyosítva, azaz itt a 296 GTB.
A Honda első alkalommal mutatta meg álcázás nélküli képeken a Honda Civic új generációjának ötajtós változatát. Európában természetesen a hibrid hajtás kap főszerepet.
A Lancia az elmúlt években egyetlen modellel és csupán egy országban működő márka lett. A Stellantis viszont komoly energiát és pénzt fektet az egykor neves gyártó felélesztésébe, természetesen a villanyosítást is szem előtt tartva. Most erről szivárogtak ki információk.
A Mansory megint kitett magáért Mercedes fronton. Az új G osztály átiratuk lényegében úgy néz ki, mintha Űrdongó rátalált volna a Dubaj életérzésre. Ha nem tetszik, akkor annak örülj, hogy csak 10 darab épül meg belőle!
Egy Mercedes C63 S már önmagában roppant erős gép, ám ha hozzá vesszük a nedves aszfaltot is, akkor ember legyen a talpán, aki kikapcsolt vezető segédletekkel megüli a német fenevadat. Hergelni legalábbis nagyon nem ajánlott!