
Divatos SUV formát öltött a Peugeot 3008-as következő generációja. A várhatóan novembertől forgalomba kerülő, de hivatalosan 2017-esnek minősülő modellből hibrid változat is készül majd.
Divatos SUV formát öltött a Peugeot 3008-as következő generációja. A várhatóan novembertől forgalomba kerülő, de hivatalosan 2017-esnek minősülő modellből hibrid változat is készül majd.
Elindítja a Peugeot az elektromos-offenzívát. A PSA-csoporthoz tartozó márka illetékesei nemrégiben jelentették be, hogy egész sornyi részben vagy teljesen elektromos hajtáslánccal szerelt járművet dobnak a piacra a következő években. A sort a 3008-as nyitja.
Egész sor modellt dob hamarosan piacra tisztán elektromos hajtással a Citroent, a Peugeot-t és a DS-t tömörítő francia PSA konszern. A fejlesztéshez egy kínai partner segítségét is igénybe veszik.
Az Év autója díjat is elnyert Peugeot 308 alapjára lépcsőshátú változatot épített a francia gyártó, ám a nagy csomagtartójú kivitel az európai piacon nem lesz kapható.
Idén mutatkozik be a Peugeot 3008 új generációja, a francia crossover újszerű utasteréről pedig már felkerültek az internetre az első képek.
A személyszállító kivitelek után haszonjárműként is bemutatkozott a PSA és a Toyota közös fejlesztésű furgonja, a Citroen Jumpy, Peugeot Expert és Toyota Proace.
Sportos és terepes kiegészítőkkel frissítették fel a Peugeot kiskategóriás szabadidő-autóját, a 2008-ast.
Igazi csodabogár volt a maga idejében a Peugeot Oxia. A franciák 1988-as tanulmányautója nem csak makett volt, hanem igazi, működőképes és brutális menetteljesítményekkel rendelkező szörnyeteg – mégsem került sosem gyártásba.
Folytatódik a PSA Peugeot Citroen és a Toyota együttműködése, amelynek keretén belül a három márka közösen fejlesztett kisbuszt mutatott be.
A világ egyes tájain nem a legújabb, Év autója-díjat nyert 308-ast kínálja a Peugeot, hanem az eggyel korábbi generációt, amelyet ráncfelvarrással tettek frissebbé.