A Porsche egy sejtelmes kedvcsináló képpel jelentette be, hogy nemsokára már négytagú lesz az elektromos Taycan modellcsalád. Lehetséges, hogy az eddig csak a kínai piacon megtalálható „alap” modell kerül be a globális kínálatba.
A Porsche egy sejtelmes kedvcsináló képpel jelentette be, hogy nemsokára már négytagú lesz az elektromos Taycan modellcsalád. Lehetséges, hogy az eddig csak a kínai piacon megtalálható „alap” modell kerül be a globális kínálatba.
A koronavírus járvány ellenére is parádésan fogytak tavaly a Porsche modelljei. A német gyártó csupán 8 ezer autónyira volt attól, hogy megdöntse a 2019-ben felállított értékesítési rekordját.
A németországi kedvező tapasztalatok után több másik országban is elérhetővé vált a Porsche digitális értékesítő rendszere, aminek köszönhetően úgy vásárolható meg egy új modell, hogy nem kell elmenni emiatt a kereskedésekbe.
A Porsche 2002-ben mert nagyot álmodni, azaz beépíteni egy SUV modellt a sportkocsikkal zsúfolt palettába. A húzás bejött, a Cayenne nem csak megmentette a márkát a csőd széléről, hanem azóta is folyamatosan brutális hasznot termel.
Nagyon úgy tűnik, hogy az elektromos autóké a jövő, így nem okolhatunk senkit, ha elkezdi keresni a bennük rejlő élvezeti faktort. Például driftelni lehet velük? Persze! Egy Porsche Taycan például most felállította az elektromos autók drift rekordját!
Jövőre és 2022-ben is fontos elektromos premierekkel készül a Volkswagen csoport, főleg crossover fronton. A konszern csaknem minden márkája kap újdonságot a szóban forgó kategóriában.
Zseniális marketing kampányt épített fel a Porsche az új cipőkollekciója népszerűsítésére. Első körben csupán 2,7 másodpercig lesznek elérhetőek a lábbelik, azaz pontosan annyi ideig, ami alatt felgyorsul 100-ra egy 911 Turbo S!
Norvégia a világ legbefogadóbb piaca, ha elektromos autókról van szó. Ennek fényében nem is csoda, hogy a Porsche is megtalálta a számításait a skandináv országban az elektromos Taycan modelljével.
Az elektromos Taycan megjelenése óta foglalkoztatja a Porsche rajongókat, hogy vajon az elektromos jövő vár-e a 911-es szériára is. Most Oliver Blume, a márka vezérigazgatója árulta el, hogy mire is számíthatunk.
A Porsche vásárlói rétege bizony tartalmaz olyan embereket is, akik akár egy magánrepülőgépet is megengedhetnek maguknak. Ha már így van, akkor miért is ne lehetne egyforma a kocsi és a repülő dizájnja?