
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
A BMW már korábban is próbálkozott hidrogén üzemanyagcellás modellekkel, most viszont bejelentették, hogy 2025-ben befut a tömeggyártásra tervezett megoldásuk is. Természetesen Toyota segítséggel.
Brüsszelben jártunk a felfrissített Toyota Corolla bemutatóján, részlegesen álcázott, -majdnem kész- prototípusokat vallattunk. Kívülről csak a műanyagok és a lámpák módosultak némileg. Új színek, új felnik kerültek a kínálatba, az igazi nóvum inkább a motorház alatt keresendő.
Mint a frissen megégetett ujjbegyre spriccelt Irix, úgy csillapítja az első, 2014-ben bemutatott Mirai által a retinánkba sült, hólyagos sebet az újabb generáció látványa. Ha létezik két autó, amely szegről-végről sem hasonlít egymáshoz (leszámítva a maszk formáját), akkor ez a kettő az. Hála a jó égnek, tegyük gyorsan hozzá. A Jehova, pontosabban a Toyota megkönyörült rajtunk, ilyen is előfordul néha.
Tovább folytatjuk a városi kisautókkal foglalkozó sorozatunkat. A mostani részben egy olyan modell kerül górcső alá, melyből még mindig rengeteg szaladgál az utakon. Ez az elpusztíthatatlan Toyota Yaris sztorija.
Sok rajongó lélegezhet fel: érkezik manuális váltóval is a Toyota Supra. Egyelőre még csak néhány kedvcsinálót dobtak a gyáriak, de még reménykedhetünk, hogy nem csak a japán belpiacra dobnak ki egy limitált szériát.
Lényegében a semmiből tűnt elő, pedig a gyártó egyik legfontosabb sportmodellje lehet a Gazoo Racing által továbbgondolt Corolla.
Létezik még egy autó – meghúzódva a mai guruló tabletek vezetési élménytől távoli világában – amely könnyű súlyával, őszinteségével és a vezetés örömét elérhető áron kínálva életben tartja a reményt a lassan elfogyó autóbuzikban. Azokban, akik élvezik, ahogyan eljutnak A-ból B-be, vagy A-ból A-ba, vagy akár körbe-körbe.
Lóerők tekintetében nem ad többet, mégis kihegyezettebb fegyver lett a Toyota Yaris új csúcsváltozata, a 2022-es GRMN kivitel. Csupán 500 példányt hoznak össze belőle a japánok.
Bár négy kereke van, ez a japán furcsaság több ponton is elmenne motorkerékpárnak. Először is, a hossza megegyezik egy kétkerekű hosszával, másodszor pedig Kawasaki eredetű motor van benne.
Megdöbbentő eredménnyel zárult a Toyota azon felmérése, mely az elektromos és a hibrid autók témakörében kutatta az átlagos vásárlók tudását. Az emberek döntő többsége szerint az elektromos autó belsőégésű motorral megy!