A 4-es kupé és az M4 után a BMW kezelésbe vette a széria négyajtós modelljeit is. Megjelenésében és technikai értelemben is megújult az i4 és a Gran Coupé.
A BMW mostanság egy komoly ráncfelvarrási hullámban van éppen. Nem is olyan régen mutatkozott be például a 4-s kupé és az M4 felfrissítése, máris modernizálták a négyajtós változatokat is, azaz most az i4 és a Gran Coupé került terítékre.
Dizájn szempontjából lényegében a már említett kétajtósokat követi le a frissítés, azaz átrajzolták a veséket, illetve megváltozott a fényszórók rajzolata is. Mostantól például a nappali LED-es menetfény függőlegesen rajzolódik ki, ezzel mintegy keretbe foglalva az opcionális mátrix LED adaptív fényszórókat.
A belső térben új kormányt találhatunk megvilágított kezelőszervekkel, illetve érezhetően letisztultabbá vált az egész műszerfal. Ennek az oka, hogy sok funkció mostantól vagy az infotainment képernyőn vagy hangvezérléssel aktiválható, így el tudták hagyni a fizikai gombokat. Megváltozott a multimédia vezérlése, illetve a virtuális asszisztens most már több nyelven is kommunikál, a működése pedig kiforrottabb lett.
A modernizálás legfontosabb pontja azonban egyértelműen, hogy az i4 palettája új hajtással bővült. Ez a kétmotoros, összkerekes i4 xDrive40, mely 400 lóerőnyi teljesítménnyel és akár 548 kilométeres hatótávval csalogatja a villanyautózásra vágyókat.
A 4-es Gran Coupé esetében nem változtattak a négy- és hathengeres palettán, azaz továbbra is 184 és 374 lóerő közötti teljesítménnyel érhetők el a kizárólag automata váltóval szerelt dízel és benzines erőforrások.