A bajor márka alapos átalakuláson megy keresztül. Mivel nagy erőkkel léptek a villanyosítás útjára, így az új márkaarculathoz új embléma is dukál. Többek között ezt is bemutatta most az elektromos i4 koncepció.
A BMW az elektromos úton elindulva lényegében új arculatot alakított ki magának. Az új arculat pedig mit sem ér új jelkép, azaz embléma nélkül, így gyorsan be is mutatták az átdolgozott „propellert”, amit először az i4 elektromos koncepcióra ragasztottak fel.
A legnagyobb különbség az eddigi logóhoz képest, hogy most már nem fekete keretben van a híres propeller, hanem egy átlátszó réteg veszi körül azt. ” A BMW az ügyfél-márka kapcsolatra alapozza a jövőjét. Az új átlátszó keret ezt a nyitottságot és átláthatóságot szimbolizálja. Ezzel szeretnénk az eddiginél is nagyobb szeretettel meghívni az ügyfeleket a mi világunkba, a BMW világába”- mondta az új emblémáról a BMW elnöke.
Nem csak a bajor márka adta mostanság embléma cserére magát, hiszen nemrég a Volkswagen is leleplezte az ID.3 segítségével az átrajzolt dizájnt, illetve a Kia tanulmányautóján is egy új megoldást figyelhettünk meg tavaly év végén.