Elkészült a McLaren tízezredik sportautója, és ez még nem a vége, hiszen egyre növekszik az érdeklődés a brit sportkocsi-márka modelljei iránt.
Régóta elismert csapat volt a Formula–1-ben a McLaren, amikor ismét utcai sportkocsik gyártásába fogott. A 90-es években készített szuperautó, a McLaren F1 után az első új modelljük 2011-ben az MP4-12C volt, és bár jó ötletnek tűnt a Formula–1-es versenyautók mintájára elnevezni a sportkocsikat, a nehezen kiejthető típusjelzést mára egyszerűsítették, és a modellek teljesítményét mutatja a nevük. A kínálat legnagyobb részét az 540C, 570S és 675LT adja, meg persze az új hibrid szuperautó, a P1. Most pedig bejelenthették, hogy elkészült a 10 ezredik autójuk. A jubileumi példány egy szürke színű 570S, amely a gyári gyűjteménybe kerül.
Egy kicsivel több, mint öt év alatt készült el a tízezer autóval a McLaren, és a kereslet egyre növekszik a márka típusai iránt. Sokat mondó szám, hogy az első ötezer autóhoz három és fél évre volt szükségük, a második ötezret pedig két év alatt gyártották le, és ez az idő várhatóan tovább rövidül, hiszen idén mintegy háromezres eladással számolnak. A gyárban ennek megfelelően tovább növelték a kapacitást, egy újabb szerelősor beüzemelésével napi 10 helyett már 20 autót készíthetnek.