Új emblémát védetett le az Aston Martin, ami merőben eltér a jelenleg használt szárnyas logótól. De hamarosan az is kiderült, hogy mi a céljuk vele.
Szemfüles újságírók vették észre, hogy új emblémát védetett le magának az Aston Martin. A kör alakú logó a keresztirányú csíkokkal nem sokat mondhat első pillantásra, de aki akarja, akár bele is láthatja az Aston Martin A és M betűit. A márka első logója is kerek volt, de a megoldás lényegesen eltér attól a szárnyas logótól, amelyet már 1927 óta használnak a britek, és amelyet azóta fejlesztettek tovább. A legutóbbi változatot már több mint tizenöt éve teszi autóira az Aston Martin, így akár itt is lehetne az ideje a megújításnak, de az ügyfelek talán nem értékelnének egy ekkora váltást. A cikkek megjelenése után nem sokkal azonban Andy Palmer, az Aston Martin elnöke a Twitteren nyugtatott meg mindenkit, hogy az új logót nem az autókra szánják, hanem különböző ajándéktárgyakon használják majd.