Az Opel főleg az elektromos paletta legújabb tagjaként hivatkozik az új Mokkára, de nem szabad elfelejteni, hogy bizony az újdonság elérhető lesz hagyományos belsőégésű motorokkal is. Most ezeket leplezte le a gyártó.
Az új Opel Mokka a PSA fennhatósága alatt álló márka legújabb üdvöskéje, amit előszeretettel a gömbvillámosok legújabb elektromosaként emlegetnek. A gömbvillámosok azonban már korábban belengették, hogy lesznek belsőégésű variánsok is, Most ezekről rántották le a leplet.
Legelőször is érdemes megjegyezni, hogy hiába más a hajtáslánc, a gyáriak megtartották az elektromos változat jellegzetességének számító rostély orrkialakítást, azaz továbbra is megtalálható lesz a fényszórókat és az emblémát is magába foglaló plexi felület az autó elején. A motorok a kellő mennyiségű levegőt a „rostély” alatt kialakított tágas légbeömlőkön keresztül kapják meg. Ezen nyílások egyébként leginkább a sportos elemeket tartalmazó GSi Line felszereltségi szint esetében érvényesülnek a legjobban.
A belsőégésű motorpaletta háromtagú lesz, a belépő szintet pedig az 1,2 literes háromhengeres turbós benzines egység jelenti 100 lóerős teljesítménnyel és manuális váltóval. Ez az egység elérhető lesz 130 lóerős változatban is, ehhez ráadásul már a nyolcsebességes automata váltó is kérhető.
A dízel hajtás szerelmesei számára egyetlen alternatíva kerül a szalonokba az 1,5 literes 110 lóerős gázolajos személyében. A 250 Nm nyomaték elegendő a Mokka lendületes mozgatásához, ám amennyiben visszafogjuk magunkat, úgy az Opel paletta egyik legtakarékosabbját tisztelhetjük benne, a gyáriak ugyanis 3,8 literes WLTP szabvánnyal mért fogyasztási adatot adtak meg a listában.