A Mazda a Tokiói Autószalon keretein belül egy igencsak érdekes tanulmánnyal rukkolt elő. Ez a CX-60 Rally koncepció. Ez a középméretű SUV több külső és belső frissítést kapott, amelyek a sportosságot hangsúlyozzák, a ralipályák aszfaltos beállításai által inspirálva.
Külső megjelenésében a legszembetűnőbb elemek a túlméretezett fekete hátsó szárny és a tetőre szerelt légbeömlő, amely szintén fekete színű. A koncepció emellett egyedi első és hátsó alsó védőlemezekkel, sötét díszítőelemekkel, Mazda Spirit Racing emblémákkal a hűtőrácson, valamint négy kipufogóvéggel büszkélkedhet. A karosszériát matt fólia borítja, amely világosszürke grafikákkal és Mazda Spirit Racing feliratokkal díszített, valamint narancssárga csíkokkal az első sárvédőkön.
A belső térben Recaro szénszálas kagylóülések találhatók, hatpontos biztonsági övekkel, valamint bukókerettel, amelyek inkább egy pályára szánt szuperautóban, semmint egy családi SUV-ban éreznék otthon magukat. A Mazda azonban a sportosság mellett a luxust is szem előtt tartotta, hiszen Alcantara betétekkel és fekete bőrkárpitozással tette elegánsabbá a belsőt.
A CX-60 Rally koncepció új, tízküllős, fekete 20 colos könnyűfém keréktárcsákon gurul, amelyek alá hatdugattyús féknyergekkel felszerelt, megnövelt teljesítményű fékrendszert rejtettek. Bár a Mazda nem tett említést a felfüggesztés módosításáról, a jármű láthatóan közelebb ül a talajhoz, ami tovább erősíti a sportos megjelenést.
A ralis tematikájú koncepció ellenére a CX-60 hajtáslánca változatlan maradt. A 3,3 literes SkyActiv-D sorhatos turbódízel motor 254 lóerőt és 550 Nm nyomatékot biztosít, amelyet egy nyolcfokozatú automata váltón keresztül mind a négy kerékhez továbbít.
A CX-60 a harmadik modell, amely megkapta a Mazda Spirit Racing kezelést az MX-5 és a Mazda3 után. Egyelőre nem tudni, hogy a rali koncepció inspirál-e majd egy jövőbeni, gyártásra szánt változatot a Mazda CX-60 modellpalettájában.