
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
Egyedi dizájnnal és teljesen elektromos hajtással mutatkozott be a DS N°8, a márka legújabb zászlóshajója.
A Ford történetének eddigi legdurvább Mustang kivitele a GTD, mely lényegében egy utcai versenyautó. Most kiderült, hogy azonban nem csak az utcán bírja a tempót, hanem a versenypályán sincs semmi oka a szégyenkezésre.
A McLaren arra kéri a 765LT kupé tulajdonosokat, hogy nagy sebesség mellett ne engedjék le az oldalsó ablakokat és kerüljék a versenypályás használatot, mert a hátsó polikarbonát szélvédő könnyen kiszakadhat a helyéről. Már dolgoznak a megoldáson.
A Volkswagen Magyarország egy háromrészes videósorozattal tiszteleg a Golf története előtt. Nem csak a legendás modell történetét dolgozzák így fel, hanem mélyebb társadalmi és kulturális összefüggésekre is rávilágítanak. A beszélgetések Vályi István és Steigervald Krisztián generációkutató között zajlanak.
Az Alpine már gőzerővel dolgozik az A110 sportkocsi következő generációján. Túl sok technikai részletet eddig nem ismertetett a gyártó, de Luca de Meo, a Renault vezérigazgatója most annyit elárult, hogy az újdonság könnyebb lesz, mint a belsőégésű motorral szerelt riválisok.
A Mercedes már évtizedek óta a Vatikán egyik legnagyobb támogatója, így általában a pápa is megkapja a legújabb fejlesztéseket, természetesen némi átalakítás után. Most például egy elektromos G osztállyal bővült a szent flotta.
A Lamborghini Temerario az értékesítés kezdetén egy 920 lóerős hibrid hajtással lesz elérhető. Ha ez valakinek nem lenne elég, annak van egy jó hírünk: a gyártó szerint ennél még jóval több van ebben a rendszerben.
A Maserati a fennállása 110. évfordulóját ünnepli a GranTurismo Folgore egy speciális kiadásával. A technikához nem nyúltak hozzá, a dizájn jelzi csak, hogy egy limitált szériával van dolgunk.
Tovább bővítette az elektromos palettáját a Ford. Most a Puma mutatkozott be villanyos formában GEN-E megjelöléssel és Mustang Mach-E stílusú orrkialakítással.
A Lotus elég sokat engedett a villanyosítási terveiből, így egyelőre még nem köszönt be náluk sem a teljesen elektromos korszak. Az Emira modellciklusát így ki kell tolni, amit valószínűleg hibrid hajtással old majd meg a gyártó.