
Nagy mérföldkőhöz ért az Audi, legalábbis annak a magyarországi üzeme. Győrben elkészült a százezredik hibrid autó, ezzel a négykarikások már szemmel látható szerepet vállalnak a közlekedés kizöldítésében.
Nagy mérföldkőhöz ért az Audi, legalábbis annak a magyarországi üzeme. Győrben elkészült a százezredik hibrid autó, ezzel a négykarikások már szemmel látható szerepet vállalnak a közlekedés kizöldítésében.
A Mercedes először mutatta meg tanulmányként azt az elektromos autót, mely nemsokára a paletta csúcsát képezi majd. Természetesen az AMG részleg dolgozik rajta!
Ha régi Fiat modellről beszélünk, akkor mindenkinek azonnal az 500-as ugrik be. Pedig, volt egy másik típus is, mely komoly mértékben befolyásolta Olaszország és a világ autógyártását. Ez a 600-as.
Az Audi TT első generációját kimondottan szeretjük. Nem csak azért, mert itt, Magyarországon gyártották, hanem azért is, mert egy kimondottan jól vezethető sportos autó. Persze, ez a gyári turbós benzines motorral értendő. Dízel? Olyan nem volt, pedig most pontosan egy gázolajos példányt árul valaki.
Mindenki csak Kacsa néven ismeri jellegzetes orrkiképzése miatt, pedig Citroen 2CV a hivatalos neve. Ráadásul nem is gondolnánk erről az esetlen kis szerkezetről, hogy mennyi mindent adott az autóiparnak.
A legendás DeLorean egy elektromos sportkocsi képében tér vissza. A hivatalos premier augusztusban várható, de rengeteg rajongó kérését meghallgatva a gyáriak még ebben a hónapban leleplezik a külső dizájnt.
A Honda ma már az autóipar meghatározó szereplője, de mint minden gyártó, a japánok is kicsiben kezdték anno. Aztán megjött a Civic, és minden egyből a feje tetejére állt!
Ma már kiöregedett a formája, a technikai tartalom pedig egyenesen veteránkorúnak számít, a maga idejében a Renault R5 mégis egy forradalmian új dolog volt. Még ma is vannak olyan megoldások, melyek akkor alakultak ki a kisautók világában. Miközben Olaszország hegemóniára tört kisautó-fronton, hiszen a hetvenes évek elején a még mindig jól fogyó 500-asra rávezette a […]
A Volkswagen még tavaly év elején jelentette be, hogy rövidtávon szeretnének a legnagyobb elektromos márkává válni. Egyelőre még messze van a Tesla trónfosztása, de azért Herbert Diess továbbra is bizakodó.
Ha Jaguar akkor sportkocsi. Legalábbis ez élt a köztudatban egészen 2016-ig amikor megjelent első SUV a kínálatban. Az akkori F-pace a Volvo XC60-nal és BMW X3-mal közös méretosztályba érkezett méghozzá zajos sikerrel. Most a frissítés után a 204 lóerős 2 literes mild hibrid dízel motorral és összkerék hajtással szerelt verzió járt nálunk.