
A Hyundai idén is megtartja a teljesítményre kihegyezett N-es részlegének nagy bemutatóját. Az N-nap sztárja most egy igazi sportkocsi lesz, mely a múltat figyelembe véve lesz a jövő élményautója.
A Hyundai idén is megtartja a teljesítményre kihegyezett N-es részlegének nagy bemutatóját. Az N-nap sztárja most egy igazi sportkocsi lesz, mely a múltat figyelembe véve lesz a jövő élményautója.
Brüsszelben jártunk a felfrissített Toyota Corolla bemutatóján, részlegesen álcázott, -majdnem kész- prototípusokat vallattunk. Kívülről csak a műanyagok és a lámpák módosultak némileg. Új színek, új felnik kerültek a kínálatba, az igazi nóvum inkább a motorház alatt keresendő.
A Bugatti autómárkát legtöbbször a luxus sportautók atyjaként emlegetjük, hiszen elképesztő erejükkel és kifogásolhatatlan beltéri anyaghasználatukkal ezen kategória csúcsán helyezkednek el. A magas színvonalat mi sem bizonyítja jobban, hogy már nem csak az utastérben találkozhatunk fenséges anyagokkal.
Gőzerővel készül a Jaguar az elektromos átállásra, ezért már most fejlesztés alatt van egy három tagból álló teljesen új SUV modellcsalád.
A Red Bull úgy döntött, hogy nem csak a versenypályán kergeti ezentúl a McLaren és a Ferrari modelleket, hanem utcai körülmények között is kipróbálja magát. Természetesen egy limitált szériás szupersportkocsi van éppen születőben.
A Fiat a 90-es években dobta piacra azt a kisautóját, melyet a városi autózás szerelmesei még a mai napig is emlegetnek. Telitalálat volt minden szempontból, majdnem sikerült is megismételnie az 500-as modell sikerét.
Ma már a legtöbb autó automata váltóval kerül átadásra, vannak azonban gyártók, melyek még nem engedik el a manuális megoldásokat sem. Ilyen a BMW M divíziója is.
A Citroen a rajongók hajszolására döntött úgy, hogy piacra dobja a kis elektromos Ami erősen nyáriasított változatát. Összesen 50 darabot terveznek belőle gyártani, de már késő bánat, percek alatt elkelt az összes.
A zseniális, eredeti Renault R5-ös káprázatosan sokáig sikeres maradt, olyannyira, hogy a dicsőségén még a teljesen más konstrukciójú, s csak kinézetében hasonló új, keresztmotoros R5 is osztozhatott. De a nyolcvanas évek végére már csendesebb, biztonságosabb, s legfőképpen tágasabb autót akartak a népek. Ebből lett a Clio.
Tavaly már egyszer belefutott a Tesla abba, hogy Kínában eltiltották a gyártó modelljeit a katonai komplexumoktól. Most egy komplett városrészbe nem hajthatnak be Elon Musk autói.