
A BYD már eddig is komoly jelenlétet mutatott Európában, de érthető módon, még többet szeretnének a kínaiak. Szépen sorban érkeznek a kimondottan erre a piacra hangolt újdonságok. Ilyen a most bemutatott Sealion 7 is.
A BYD már eddig is komoly jelenlétet mutatott Európában, de érthető módon, még többet szeretnének a kínaiak. Szépen sorban érkeznek a kimondottan erre a piacra hangolt újdonságok. Ilyen a most bemutatott Sealion 7 is.
A Renault tavaly ugyan beszüntette az elektromos kétüléses Twizy gyártását, nem kellett sokáig várni az utódra. A franciák városi mobilitásért felelős részlege alkotta meg a Duo modellt, mely most már kisáruszállítóként is kapható lesz.
A Citroen C4 jelenlegi generációja már négy éve van a piacon, ezért elkerülhetetlen volt, hogy a franciák egy kis ráncfelvarrást eszközöljenek rajta. Leginkább a dizájn változott meg, azaz a legújabb márkaarculathoz illően szögletesebb formákkal dobták fel az autó megjelenését.
A BMW a Skytop tanulmányt az idei Concorso d’Eleganza Villa d’Este keretein belül mutatta be. Akkor még kérdéses volt, hogy készül-e belőle sorozatgyártású változat, most viszont már biztos, hogy igen. 50 darabot gyártanak le belőle.
Mark Zuckerberg beruházott egy új Porschéra és ez alkalomból a feleségét is meglepte egy egyedi különlegességgel. Egy Cayenne-ből csinált kisbuszt számára a West Coast Customs.
A Porsche majdnem 30 ezer elektromos Taycan modellre írt ki visszahívást, miután kiderült, hogy néhány akkumulátor könnyen zárlatos lehet és kigyulladhat. A szervizelést azonban csak jövő év elején tudják megcsinálni, addig arra kérik az érintett tulajdonosokat, hogy maximum 80 százalékig töltsék fel az autókat.
A Lexus LFA már önmagában egy kimondottan ritka és értékes autó, de vannak olyan példányok, melyekből tényleg egy vagy maximum két darab létezik. Most egy ilyen példány bukkant fel a neten és keresi új gazdáját.
Bár a Toyota GR86 jelenlegi generációja alig három éve van még csak a piacon, a gyártó már gőzerővel dolgozik az utódmodellen. El is kezdtek szivárogni az első információk, például a meghajtásról.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A Rolls-Royce vezérigazgatója beszélt arról, hogy miért nem használnak hibrid hajtásokat az autóikban. A kényelem és a kifinomultság hiányára hivatkozik, ami viszont a teljesen elektromos autóknál már könnyen megvalósulhat.