
A Hyundai terveiben szerepel, hogy nem csak összehoznak 2025-ig egy működő repülő autót, hanem azokat el is viszik majd a legfontosabb amerikai repterekre az évtized közepén. Bár inkább személyszállító drónokról van szó, mint autókról.
A Hyundai terveiben szerepel, hogy nem csak összehoznak 2025-ig egy működő repülő autót, hanem azokat el is viszik majd a legfontosabb amerikai repterekre az évtized közepén. Bár inkább személyszállító drónokról van szó, mint autókról.
Alig pár nappal azután, hogy a Ferrari vezérigazgatói székét a techiparból ismerős Benedetto Vigna vehette át, egy neves pénzügyi elemző arra buzdít mindenkit, hogy most kell túladni a részvényeken. Ezt a forgatagot természetesen az olasz gyártó értékpapírjai is megérezték.
Egy kereszteződésben akadt össze a Toyota Corolla és a RAV4, amiből a kisebb jött ki most is rosszabbul. Kaszkadőröket megszégyenítő módon került fejtetőre a japán személyautó.
Az Apple gőzerővel készül az elektromos autók piacára betöréssel. Már a Tesla és a BMW egykori vezérei is a techipari óriáscégnek dolgoznak.
Az elektromos hajtás mellett a hidrogénes megoldásokban is lát még jövőt a Land Rover. Egy üzemanyagcellás Defenderrel fejlesztik a saját hidrogén rendszerüket.
Egy igencsak különleges, Dogecoin matricázással ellátott Ferrari F9 Tributo-t sikerült lefotózni Amerikában. Vajon itt is perre megy majd az olasz gyártó, mint pár éve egy másik hasonló megoldás esetében?
Bátran állíthatjuk, hogy a Porsche addig üti azt a bizonyos vasat, amíg meleg. Nem telik el ugyanis hónap úgy, hogy ne érkezne egy újabb elektromos rekorddöntés. Most éppen villanyos pályacsúcsot futott a Taycan Ausztráliában.
A McLaren is úgy döntött, hogy fejest ugrik az elektromos autóversenyzésbe. Nem is akárhol kezdik, hanem az Extreme E szériához csatlakoznak hamarosan.
Az tény, hogy a nagy vízen túl a Ford hatalmasat robbantott az új – Bronco Sport alapokra épülő – 20 ezer dollár alatti Maverick pickuppal, de a diszkontár mellé maradt ötletnek is helye. Ismerjük meg a Ford FITS-et!
A Toyota nem kapkodta el, a kifutó – 200-as széria – immáron 2008 óta volt velünk, de ha azt hinnénk, hogy ez az új már csak aszfaltra lesz jó, hát tévedünk. Minden luxus ellenére a Land Cruiser ugyanaz a terephajó maradt, mint volt. Helyet a 300-asnak!