
A Lucid Air lesz az első olyan autó a piacon, mely Dolby Atmos belső hangrendszert kínál a vásárlóknak. Az elektromos márka ráadásul nem csak a szórakoztatás terén látja a 3D hangzásban rejlő lehetőségeket.
A Lucid Air lesz az első olyan autó a piacon, mely Dolby Atmos belső hangrendszert kínál a vásárlóknak. Az elektromos márka ráadásul nem csak a szórakoztatás terén látja a 3D hangzásban rejlő lehetőségeket.
Oliver Zietse, a BMW vezérigazgatója az új i4-es elektromos modell bemutatóján beszélt a villanyosítás folyamatáról a cégcsoporton belül. A Mini lesz az első márka, mely ténylegesen elhagyja majd a belsőégésű motorokat.
Nem egy újabb SUV, hanem bizony egy négyajtós szedán kerül be a BMW elektromos palettájába nemsokára. Külsőleg már meg is mutatta a gyártó az i4 széria változatát.
Az előző heti kedvcsináló kép után gyakorlatilag mindenki arra várt, hogy végre megérkezik a Toyota első elektromos autója. Csalóka volt a beharangozó, végül az Aygo következő generációja mutatkozott be Prologue X néven.
Az Audi vezérigazgatója egy interjúban árulta el, hogy nem fejleszt újabb belsőégésű motorgenerációt a márka. A jelenlegieket tökéletesítik majd még, aztán jön az elektromos korszak.
Az autógyártókat hónapok óta sújtó félvezetőhiány sorra gyárleállásokat eredményez, aki pedig tovább működik, annak meg kell fontolnia, hogy mibe teszi az értékes chipeket. A GM például úgy látja, hogy hengerlekapcsolás nélkül is van élet.
Az elektromos specialista Rimac nem aprózza el a C_Two villanyos szupersportkocsi tesztelési folyamatait. Fagyasztóban és fűtőkamrában is járt az újdonság, hogy később ne okozzon meglepetést az időjárás váltakozása.
Az autógyártók egy új korszak nyitányaként sorra változtatják meg az eddigi emblémájukat és márkaarculatukat. Most meglépte ezt a Renault is, avagy megmutatták, hogy milyen logóval találkozhatunk majd a jövő modelljein.
Az autóipar egyik legikonikusabb darabja a Jaguar E-Type, mely pont idén lett hatvan éves. Ezt ünneplendő jelentette be a gyártó az „E-Type 60” programot, melynek keretén belül különleges modellpárok várják a hat darab szerencsés vásárló jelentkezését.
A Financial Times felmérése világított rá arra, hogy az európai autógyártók nem látják a hidrogén üzemanyagcellás meghajtásban a lehetőséget, így inkább továbbra is a tisztán elektromos fejlesztésekre koncentrálnak.