
Bár hivatalosan már tavaly év végén bemutatkozott a Dacia elektromos autója, a Spring néhány specifikációja egészen idáig titok volt. Most már tudhatjuk, milyen dinamizmusra számítsunk. Lényegében semilyenre, nem erről szól az egész koncepció.
Bár hivatalosan már tavaly év végén bemutatkozott a Dacia elektromos autója, a Spring néhány specifikációja egészen idáig titok volt. Most már tudhatjuk, milyen dinamizmusra számítsunk. Lényegében semilyenre, nem erről szól az egész koncepció.
Egy külföldi autós portál figyelt fel arra, hogy a Mercedes szépen csendben levédette az E 73 elnevezést, ami jó eséllyel a paletta új csúcsmodellje lesz. Már csak az a kérdés, hogy hibrid, vagy hagyományos megoldásban gondolkodnak-e a németek.
Eddig az FCA bonyolította le a Drive for Design programot, ám most már a Stellantis feladata, hogy Amerikában középiskolás diákokat is bevonjon a márkák dizájnját érintő ötletelésbe. Most a jövő elektromos Jeep modelljeit kell lerajzolniuk a tanulóknak, természetesen nem tét nélkül.
A Toyota egy beharangozó képpel jelentette be az egyelőre X Prologue néven futó projektjét, mely elektromos SUV formájában kerül majd fel a palettára. Jövő héten lesz a hivatalos premier.
A női Év Autója választás idén a Land Rover Defender győzelmével végződött. A hölgyekből álló zsűri kategóriák alapján is győzteseket hirdetett.
Gyakorlatilag leplezés nélkül mutatta meg a Hyundai a Kona gyárilag felhergelt változatát. A külső a teljesítményhez igazodik, azaz agresszív formával és figyelemre méltó teljesítménnyel jön a sportos crossover.
Több mint 4 centiméterrel távolabb kerültek egymástól a tengelyek, az egész autó pedig 6 centivel nyúlt meg. Bemutatkozott kínában a Skoda Octavia hosszított kivitele, a Pro.
Négy teljesen egyedi fényezéssel és mintázattal ellátott Macan modellt mutatott be a Porsche spanyol kirendeltsége. Mindegyik autó egy-egy legendás versenygép előtt tiszteleg.
Ugyan a hivatalos premiert még nem jelentették be a franciák, most egy szemfüles fotósnak köszönhetően már megismerkedhetünk az új peugeot 308 formai megoldásaival.
Domagoj Dukec, a BMW vezető formatervezője egy interjúban erősen bírálta azokat, akik csúnyának nevezik az új 4-es szériát a furcsa hűtőrács megoldás miatt. Szerinte az autó egészét kell nézni, ami nagyon is rendben van.