
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
Gyakorlatilag most már nem telik el hét úgy, hogy a Mercedes nem jelent be egy újabb elektromos modellt, mely nemsokára az EQ modellcsalád részét képezi majd.
A saját fejlesztésű hibrid rendszer helyett az AMG benzin-elektromos megoldását használja majd végül az Aston Martin szupersportkocsija.
Egy igazi klasszikus Mantát éleszt fel az Opel, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a technikai fejlődésre és az elektromos törekvésekre. Még üzeneteket is meg lehet jeleníteni a különleges bemutatójárgány elején.
Egy Porsche 911 és egy Volkswagen Beetle elegyét hozta össze a kínai ORA egy tanulmány erejéig. Lesz belőle széria változat is, ráadásul nem is elhanyagolható menetteljesítménnyel.
A Honda legújabb kis városi elektromosa gyorsulási versenyekre felkészítve is megmutatta magát. Egyetlen példányt dobtak össze belőle a gyáriak csupán marketing jelleggel.
A csupán 25 darabos szériában készülő különleges kétszínű 7-es BMW a kínai vásárlók legtehetősebbjeit szólítja meg.
Mint arról már pár hete tudni lehet, a Ford végérvényesen leveszi a palettáról a Mondeo modellt. Helyére viszont egy újabb crossover érkezik majd. Ez lehet a most Kínában Evos néven bemutatott újdonság.
Idén nyártól akár összkerékmeghajtással is elérhető lesz a BMW M3 és M4 Competition kivitelben. Stabilabbak és dinamikusabbak lesznek így az eddig tipikusan hátsókerekes sportkocsik. Bár a legkeményebb BMW fanatikusok szerint az igazi sportos bajor vasak csak hátul hajtanak, a gyártó mégis úgy döntött, hogy két hajtott tengellyel is elérhetővé teszi az M3 és az M4 […]
Ugyan egyelőre csak koncepció modellként, de végre bemutatkozott a Toyota régóta várt elektromos autója, mely 2022-ben kerül majd a szalonokba.