
A Suzuki nemrég még tanulmányként mutogatta az új Swift generációt, most viszont már a végleges változatot jelentették be.
A Suzuki nemrég még tanulmányként mutogatta az új Swift generációt, most viszont már a végleges változatot jelentették be.
Aleksandar Vucic szerb elnök jelentette be, hogy a Fiat Szerbiában gyártja majd a Panda következő generációját, ami természetesen teljesen elektromos lesz.
Az Opel a Corsa történetében először alkalmaz hibrid hajtást. Igaz, nem teljes értékű rendszert kap a gömbvillámosok városi autója, de azért egy picit tud tisztán elektromos üzemben gurulni is.
A Koenigsegg 1600 lóerős szupersportkocsija most egy hazai, azaz svéd pályán bizonyította, hogy korunk egyik leggyorsabbja. Tesztelni mentek csak a gyáriak, de pályacsúcs lett belőle.
Kína legnagyobb autógyártója jelentős mérföldkőhöz érkezett. Elkészült ugyanis a hatmilliomodik autójuk a NEV, azaz a konnektoros hibridek és elektromos autók kategóriájában.
Ez elmúlt évtizedben a kék kiemeléssel rendelkező Toyota embléma azt jelentette, hogy valamilyen szinten vagy akár teljesen elektromos modellről van szó. Ezen változtatott a gyártó, de helyette megjelenik a kék pötty a hajtáslánc-megjelölés mellett a kocsik hátulján.
Ha kínai autó, akkor általában csak a kedvező árazás ugrik be nekünk európaiaknak. Pedig bizony az ottani gyártók egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a prémium megvalósítására is. Itt van például mindjárt a Skyworth Skyhome koncepció, mely lényegében egy négykeréken guruló magánrepülőgép.
A királyi család nem akarta megtartani, így hivatalosan is a Bentley gyűjteményébe került az a Mulsanne, melyet kimondottan II. Erzsébet számára készített a gyártó.
Az Audi győri üzemében legördült a gyártósorról az utolsó TT, ezzel pedig hivatalosan is lezárult egy időszak nem csak a német márka, hanem a magyar autógyártás történetében is.
Erősebb hajtással, csendesebb működéssel és technikai újításokkal ugrik neki a Toyota Yaris Cross a 2024-es modellévnek.