
A Porsche a Panamera modellel lépett be a négyajtós kupék világába. Azonban nem ez volt az első próbálkozásuk, hiszen már az 50-es évektől találhatunk érdekes, ám gyorsan megbukott kísérleteket.
A Porsche a Panamera modellel lépett be a négyajtós kupék világába. Azonban nem ez volt az első próbálkozásuk, hiszen már az 50-es évektől találhatunk érdekes, ám gyorsan megbukott kísérleteket.
Nem szép, nem is túl környezetbarát, de a 70-es években megépült, szimplán csak „a szörnyeteg” névvel ellátott furcsaság orrában egy 27 literes V12-es egység pöfékel. Egészen pontosan egy Spitfire vadászgép motorja.
Az 50-es években a Porsche versenyautókhoz szinte hozzá tartoztak a VW T1-es kiszolgáló járművek is, melyek mindenhová elkísérték a gyári csapatokat. Most az ID.Buzz elektromos kisbusz húzta magára a jellegzetes „Renndienst” megjelenést, mintegy tisztelegve a múlt igáslovai előtt.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
A Toyota két sikermodelljénél is generációváltásra készül a közeljövőben. A Camry és a RAV4 is újgenerációs hajtással kerülhet majd a szalonokba, de a már bevált műszaki alapok nem változnak meg, ráadásul akkumulátoros elektromos variánsra sem igazán számíthatunk.
Új mérföldkőhöz érkezett az elektromos Ford Mustang SUV sztori. Immár az ötvenezredik Európában átadott példánynál tart a gyártó.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.