
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
Nemsokára ténylegesen bemutatkozik a Kia legnagyobb elektromos SUV modellje, de persze addig sem maradunk kedvcsináló nélkül. A kocsi orrát és a sziluettjét mutatta most meg a gyártó.
A Toyota két sikermodelljénél is generációváltásra készül a közeljövőben. A Camry és a RAV4 is újgenerációs hajtással kerülhet majd a szalonokba, de a már bevált műszaki alapok nem változnak meg, ráadásul akkumulátoros elektromos variánsra sem igazán számíthatunk.
Új mérföldkőhöz érkezett az elektromos Ford Mustang SUV sztori. Immár az ötvenezredik Európában átadott példánynál tart a gyártó.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Bár a hivatalos menetteljesítmény adatok alapján sejteni lehetett, hogy a Pininfarina Battista képes lehet megdönteni negyedmérföldön a Rimac Nevera 2021-es rekordját, ám a hivatalos mérésre egészen idáig kellett várni.
A Mitsubishi egy évvel ezelőtt jelentkezett egy különös elképzeléssel, egészen pontosan a Ralliart Outlander tanulmánnyal. Most kiderült, hogy nem csak egy egyszeri stílusbemutatóról volt szó, hanem jövőre tényleg megjelenik a palettán a teljesítményre kihegyezett Outlander.
A Ford komolyan veszi az elektromos autók hatótáv növelését. Még a hőmenedzselést sem hagyják ki a képből, azaz a jövőben nem a hagyományos légbefúvós megoldást alkalmaznák a fűtéshez, hanem inkább megnövelnék a fűtőszállal ellátott területek számát.