
A Bentley is elindul a villanyosítás egyre szűkülő útján, amibe az olyan benzinfaló szörnyetegek, mint a 20 éve bemutatott W12-es erőforrás, már egyszerűen nem férnek bele.
A Bentley is elindul a villanyosítás egyre szűkülő útján, amibe az olyan benzinfaló szörnyetegek, mint a 20 éve bemutatott W12-es erőforrás, már egyszerűen nem férnek bele.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Mercedes és a Moncler divatcég összebútorozásából született meg egy igencsak különleges autó. A Project Mondo G osztály pufidzsekit kapott és meglepően jól áll neki.
A Toyota már két éve jelentette be egy tanulmány kapcsán, hogy ultrakönnyű középmotoros sportkocsit szeretne elhelyezni a palettában. Most újabb részletek szivárogtak ki, amik szerint a hajtásláncot Suzuki és a Daihatsu hozza össze, míg minden más a Toyota sajátja lesz.
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
Egy felülvizsgálat alkalmával szembesült azzal a problémával a Ford, hogy a 10 sebességes automata váltóból csavarok eshetnek ki, ami balesetveszélyes szituációkat eredményezhet. A hiba kijavításáig szüneteltetik a Bronco, Mustang és F-150 értékesítéseket, hogy ne torlódjanak tovább a várólisták.
A Volkswagen Touareg ugyan még nem tart generációváltásnál, de a ráncfelvarrás mindenképpen indokolt. Most ez meg is fog történni. Néhány apróság mellett a fényekre helyezik a hangsúlyt a gyáriak.
A Ford egy rutinellenőrzéskor jött rá arra, hogy baj lehet az F-150 Lightning akkumulátor csomagjával. Le is állították a gyártást, amíg nem javítják ki a hibát.
A Tesla gyors árcsökkentési stratégiájára már több gyártó is válaszolt. Volt, aki ugyancsak elkezdte megnyirbálni az árakat, míg mások nem látják ezt egyelőre szükségesnek. Az utóbbi csoportba tartozik a Volvo is, akinek elmondása szerint sosem ment ilyen jól az elektromos biznisz, ezért semmi indok nincs az árak kozmetikázására.
Ahogyan azt már megszokhattuk, az AMTS-en minden évben kiállítanak egy igazán legendás autót is. Többnyire olyat, amiből csak egy létezik a világon. Idén sem lesz ez másként, ráadásul az S1 Hoonitron nem csak a technikai részletei miatt érdekes, hanem van egy szomorú apropója is: ez Ken Block utolsó elkészült őrült versenygépe.