Jókora szárnnyal ellátott, alaposan kiszélesített, 385 lóerős motorral szerelt C3-at mutatott be a Citroen. Természetesen a jövő évi rali-világbajnoki versenyautóról van szó.
Jövőre megváltoznak a rali-világbajnokság szabályai, annak érdekében, hogy izgalmasabbak legyenek a versenyek, az FIA engedélyezte a nagyobb teljesítményű, szélesebb karosszériájú és fejlettebb aerodinamikájú autók készítését. Már tudni lehet, hogy a világbajnok Volkswagen mellett a menetelő Hyundai és a visszatérő Toyota is fejlesztik a saját versenyautójukat a Polo, az i20 és a Yaris alapjain, de elsőként a Citroën leplezte le a sajátját. A franciák gyári csapata szünetet tartott a vb-n, de jövőre teljes gőzzel térnek vissza ezzel az új WRC-vel. A DS 3 helyett a C3 alapjára épülő autót alaposan kiszélesítették, 1,6 literes turbós motorja 385 lóerőt ad le, és a hátsó szárny is igencsak impresszív méretű. Még csak prototípusról van szó, amit a Citroën kiállíthat a párizsi autószalonon, de nagyon hasonló autó lesz az is, amivel 2017-ben rajthoz állnak a rali-világbajnokságon.