Alig három hónappal a genfi autószalonon való lepelezés után dobta a Tata a Recamo nevű sport-népautó tervét. A fejlesztési költség túl magas lett volna. Kár.
A szuper-sportkocsik mindig drágák. Ez olyan alapigazság, amelyet egyáltalán nem szükséges magyaráznunk, és amely a világ minden táján egyformán érvényes. Még Kínában is. Azaz hogy: így volt ez eddig. Az indiai Tata Motors a tavaszi genfi autószalonon azonban bemutatott egy olyan tanulmányt, amelytől azt várta, hogy elérhető közelségbe hozza mindenki számára a sportkocsik vezetésének örömét. A Tamo Racemo azonban a megvalósíthatóság küszöbén mégis elbukott, mivel a gyártó számításai szerint fejlesztési költségei túlságosan magsak lettek volna, nagyon sokára térült volna meg a tervezett olcsó eladási árból.
Pedig a koncepció remekül hangzott, hiszen tisztán a vezetés élménye volt a fókuszban a Racemo tervezésekor. A Racemót Torinóban tervezték – ugyanott, ahol a Lotus Elise-t és az Alfa Romeo 4C-t, és bár az autó nem hasonlít egyikre sem, azért nyilvánvalóan hasonló elvek alapján alkották meg. Erre nem csak formavilága utal, hanem rendkívül csekély, mindössze 800 kilogrammos önsúlya is. Az alig 3,85 méter hosszú autót egy mindössze 1,2 literes (!) turbós motor hajtja. De senkit se tévesszen meg a kis hengerűrtartalom, hiszen az erőforrás 180 lóerős teljesítménye ígéretesen hangzott.