Egy olasz karosszériaépítő-műhely mutatta be azt a Fiat 500e variánst, mely lényegében egy kis motorcsónak és egy városi autó keveréke. A Tender2 elnevezéssel ellátott különlegességnek nincs ajtaja, teteje és hátsó üléssora, ellenben fa berakást találhatunk benne minden mennyiségben.
A Fiat 500-as széria már számtalan formában bemutatkozott. Variáltak már az ajtók számával, a tető kialakításával és az egyedi dizájnokkal is, de talán minden idők legérdekesebb formátuma, melyet csak szimplán Tender2 elnevezéssel látott el a megalkotója.
A megalkotó pedig nem más, mint a Castagna Milano karosszériaépítő-műhely, akik egyszer már bemutattak egy hasonló koncepciót, csak az még a belsőégésű-motorral szerelt Fiat 500-ason alapult. A recept azonban nem változott, azaz megint megszabadultak a tetőtől, az ajtóktól, a hátsó ülésektől és a hátsó csomagtérajtótól és amit csak lehet, leburkoltak fával. Az első üléseket is lecserélték BMW-eredetű megoldásra, illetve egy bukókeret is beépítésre került, ha esetleg sikerül valakinek felborulni vele.
A hátsó ülések helyén a csomagtér meghosszabbítása található, azaz lényegében platósnak is felfogható a Tender2, csak éppen nincs hátsó záró-elem, hanem a cuccokat a süllyesztett padló hivatott megfogni, na meg persze a külön rögzítés.
A különlegesség így leginkább úgy néz ki, mint egy kisebb motorcsónak és egy városi mini szerelemgyermeke, azaz egy kimondottan elegáns és egzotikus nyári járgányt sikerült ismét letenniük az asztalra az olaszoknak. Mindezt úgy, hogy valamilyen szinten tisztelegnek az 1958 és 1972 között a Ghia által gyártott Fiat 500 Jolly emléke előtt is.
Arról nincs információ, hogy a hajtásláncon módosítottak volna az alkotók, azaz valószínűleg továbbra is 118 lóerőnyi teljesítményről beszélhetünk 300 kilométernyi hatótáv mellett, ami az autó által képviselt kategóriában már bőven elegendőnek mondható. Szintén nyitott még a kérdés, hogy vajon egyetlen példány erejéig készült csak el az elektromos Tender2 vagy esetleg később rendelhetővé válik bárki által.