A fél világsajtóval együtt mi is tévedtünk, amikor a Mercedes-Maybach 6-os első képeit látva a hosszú orr-részből és a méretes hűtőrácsból arra következtettünk, hogy hagyományos robbanómotoros hajtást kaphat a hatméteres kupé. Elektromos hajtással álmodták meg.
Négy elektromotor hajthatja a Mercedes-Maybach 6 nevű luxuskupé-tanulmányt, ha valaha gyártani fogják (ami egyébként valószínű). Ezt a márka jelentette be az autó hivatalos leleplezésén a kalifornai Pebble Beach-ben rendezett autókiállításon. Az 5,7 méter hosszú, 2,1 méter széles és 1,38 méter magas kupé egész padlólemezét úgy alakították ki, hogy jelentős helyveszteség nélkül és a lehető legalacsonyabb tömegközéppont megtartása mellett fogadja be a motorok táplálását szolgáló akkumulátorcsomagot. A kerekekhez közvetlenül csatlakoztatott négy hajtóegység összteljesítménye 750 lóerő – ezzel a Mercedes-Maybach 6 lenne minden idők legerősebb sorozatgyártású elektromos autója. A még fejlesztési stádiumban lévő hajtáslánccal megtehető legnagyobb hatótávolságot még nem közölte a gyártó, csak azt, hogy a rendszer számos jövőbeni Mercedes-modellben megtalálható lesz majd. A Maybach 6 hatalmas megtévesztően hatalmas hűtőmaszkja pedig nem más, mint a márkát a jövőben meghatározó dizájnelem.