A Frankfurti Autószalonon a Hyundai bemutatja azt az elektromos tanulmányt, melyben a márka jövőbeli modelljeinek az előfutárját ismerhetjük meg.
A Hyundai a Frankfurti Autószalonon leplezi le azt a koncepciót, mellyel betekintést nyerhetünk a márka jövőjére. A „45 Concept” nem csupán az elektromos hajtások palettán belüli elterjedését igazolja vissza, hanem bizony a Hyundai új, a jövő modelljeit meghatározó márkaarculatát is megismerhetjük általa.
Ez alapján kijelenthetjük, hogy a koreaiak az éles vonalakat részesítik majd előnyben a gömbölyű formákkal szemben. Ami szintén fontos, viszont még nem láthattunk semmit belőle, az a koncepció belső tere. A gyáriak ugyanis teljes személyre szabhatóságot ígérnek.
„A jövő autója egyben egy teljesen személyre szabható élettér lesz. Ha akarjuk iroda, ha pedig úgy kívánjuk, akkor kényelmes pihenő szoba”- mondta a Hyundai dizájnfőnöke az önvezető rendszerekben rejlő lehetőségekre utalva.