
Visszatérhet az Alfa Romeo palettájára a 70-es évek egyik legsikeresebb modellje, az Alfetta. A márka vezérigazgatója egy elektromos csapott hátút is szeretne látni a C szegmens kínálatában.
Visszatérhet az Alfa Romeo palettájára a 70-es évek egyik legsikeresebb modellje, az Alfetta. A márka vezérigazgatója egy elektromos csapott hátút is szeretne látni a C szegmens kínálatában.
Modern technikai részletek, nagyobb karosszéria és egy bivalyerős benzines motor. Így tér vissza a legendás AC Cobra a köztudatba, a semmivel sem összetéveszthető klasszikus megjelenésével együtt. Villanyosításról szó sincs!
Sokan mondják, hogy a Porsche és a Volkswagen Bogár közel áll egymáshoz, egy holland fanatikus pedig meg is csinálta a két világ összeházasítását. Nem sportkocsi, hanem traktor alapokon!
Egy reboot legnagyobb rizikója mindig az, hogy hogyan csapódik le az emberekben, és képesek-e feldolgozni az újítást. Különösen igaz ez egy olyan kategóriájú modellnél, mint a Lamborghini Countach.
A 80-as években az angol autóiparnak úgy kellett már egy újabb sikeres kisautó, mint egy darab kenyér. Az Austin magára is vállalta a feladatot, így megszületett a Metro, melynek ugyan voltak érdekes részletei, sosem lett olyan híres, mint a legendás előd, a Mini.
Az Autobianchi A112 még nem is a hetvenes, hanem a hatvanas évek szülötte. Project X1/2 néven már az évtized közepén megfogalmazódott a koncepciója, autó pedig 1969-re lett belőle. Nem is akármilyen.
Adott a 40-es években egy újra és különlegesre vágyó tervező, na meg egy jóval visszafogottabb és konzervatívabb gyártó. A két véglet csatározásából született meg a Morris Minor, mely hosszú évekig az angol autóipar egyik legsikeresebb terméke volt. A Minor ötlete már 1941-ben felmerült a Morris-vezér, Lord Nuffield fejében, mert bár gyárai kizárólag a hadiipar számára […]
A Honda és a kisautók gyártása sosem állt távol egymástól. Anno a Civic sem volt éppen óriási, de aztán megérkezett a City, mely Európában Jazz néven vált ismertté. És azóta is meghatározó része a japánok kínálatának, immár generációk óta.
A Fiat palettáján ma is megtalálható ugyan a Panda, de hírneve és sikere össze sem hasonlítható az első generációval. Ez volt az az autó, ami pont akkor született meg, amikor teljesen úszerű dologra vágytak a vásárlók.
Ha régi Fiat modellről beszélünk, akkor mindenkinek azonnal az 500-as ugrik be. Pedig, volt egy másik típus is, mely komoly mértékben befolyásolta Olaszország és a világ autógyártását. Ez a 600-as.