
Az Alfa Romeo Stelvio jelenlegi generációja immár hét éve van jelen a piacon. Érthető, hogy már gőzerővel készül a következő felvonás, ami bizony már elektromos vonalon is képviselteti magát, ráadásul nem is akárhogyan.
Az Alfa Romeo Stelvio jelenlegi generációja immár hét éve van jelen a piacon. Érthető, hogy már gőzerővel készül a következő felvonás, ami bizony már elektromos vonalon is képviselteti magát, ráadásul nem is akárhogyan.
A BYD a tervek szerint még idén bemutatja a Blade akkumulátor második generációját, mely nagyobb energiasűrűséget tud felmutatni kisebb helyen, azaz drasztikusan megnövekedhetnek ezzel az elektromos hatótávok.
A Mercedes egy kis finomítással hozza közelebb a jellegzetes márkaarculatához az EQS szedánt. Még az álló csillagot is megkapta az elektromos zászlóshajó.
A BYD egy új modellt helyez fel még idén a palettájára. Ez nem más lesz, mint egy méretes pickup, mellyel főleg az ausztrál piacot szeretnék meghódítani a kínaiak, de nem mellékesen globális modellként is hivatkoznak rá.
Az Opel legújabb visszatérője a Frontera, mely most először mutatkozott meg gyári képeken. Néhány alapvető információval is jelentkezett a német gyártó.
A Porsche az eredeti tervek szerint 2027-ben dobja piacra az egyelőre K1 kódnév alatt futó elektromos SUV modelljét. Nem aprózzák el a fejlesztést, már most megkezdődtek a tesztelések néhány erősen álcázott példánnyal.
Temerario. Ez a legújabb levédetett Lamborghini elnevezés, melyhez egyelőre hivatalosan nem társítottak modellt a gyáriak. A legvalószínűbb viszont, hogy a Huracánt váltó sportkocsin látható majd a felirat, ami magyarra fordítva annyit jelent, hogy vakmerő.
A Xiaomi első elektromos autója az SU7, melyre elkezdték felvenni az előrendeléseket a kínaiak. Olyannyira kedvező fogadtatást kapott az autó, hogy alaposan megugrottak a gyártó részvényei is.
Mára már hagyománnyá vált, hogy a Goodwood Festival of Speed rendezvényen egy adott márka kerül középpontba, melyhez még egy művész által megalkotott gigantikus szobrot is társítanak. Idén az MG tölti be ezt a központi szerepet a Cyberster sportkocsival és a márka 100 éves történetével.
A német gyártó eredeti tervei szerint az elektromos átállásnak megfelelően az A osztály idén került volna nyugdíjazásra, most azonban a Mercedes bejelentette, hogy továbbra is megmarad a belsőégésű motorral szerelt palettára belépő szintet jelentő modellje.