
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
A Toyota a Mazdával és a Subaruval közösen fejleszti az új belsőégésű motorcsaládját, melynek tagja lesz egy kétliteres turbós egység is. Némi gyári szivárogtatásnak köszönhetően most már lóerő adatokról is beszélhetünk.
A Pekingi Autószalonon még arról volt szó, hogy a kínai műszaki alapokkal rendelkező Mazda EZ-6 csak a kínai piacon lesz megtalálható, a gyártó most mégis úgy döntött, hogy globális modellt csinál belőle.
A Chevrolet nemrég jelentette be, hogy az új Corvette ZR1 már az 1000 lóerő feletti ligában képviseli majd a gyártót. Persze, mindig van, aki többet akar, így biztosan lesz olyan vásárló, aki kevesli majd a gyári lóerőszámot. A Hennessey már készülődik!
Az év első felében alaposan átalakult Európa legkeresettebb autóinak a listája. A Dacia a Sandero modellel átvette a vezetést, míg az eddigi éllovas, a Tesla Model Y a nyolcadik helyre csúszott vissza.
A Pininfarina négy modellel tiszteleg a legendás szuperhős, Batman előtt. Most meg is érkezett az első példány, melyből csupán egyetlen egyet értékesítenek. Akár te is megvásárolhatod, ha rendelkezel Batman egyetlen szuper erejével, a mérhetetlen gazdagsággal.
A Koenigsegg első körben háromhengeres hibridként mutatta be a Gemera négyüléses szupersportkocsit, majd felvette a palettára a Jesko V8-as duplaturbós lehetőségét is. Annyira bejött a húzás, hogy onnantól senki sem kérte a háromhengeres variánst, így azt a gyártó most le is vette a palettáról.
Augusztusban mutatkozik be hivatalosan a Lamborghini Huracán utódja, a Temerario. A duplaturbós V8-as motor mellett három elektromos erőforrással is rendelkezik majd az újdonság.
A Corvette legújabb generációja bemutatkozott ZR1 kivitelben, mellyel egyben a modell át is lépte az 1000 lóerős teljesítményszintet. Ez egyben a típus történetében az első gyárilag turbós motorral szerelt széria is.
Az MG egyik legsikeresebb modellje az elmúlt években a HS SUV, mely most meg is kapta a második generációját. Minden tekintetben többet mutat az újdonság, mint az elődje.