
Alig pár hónappal az új Ypsilon bemutatása után máris hozzányúlt a kocsihoz a Lancia. A tisztán elektromos változatnál vannak érdemi változások, a hibrid verziónál csak a számokkal variáltak a gyáriak.
Alig pár hónappal az új Ypsilon bemutatása után máris hozzányúlt a kocsihoz a Lancia. A tisztán elektromos változatnál vannak érdemi változások, a hibrid verziónál csak a számokkal variáltak a gyáriak.
Úgy tűnik, a Mercedes-AMG hallgat a kritikus hangokra, és már készül a C63 S E Performance modell komolyabb átdolgozása. A jelenlegi plug-in hibrid változat, amely egy négyhengeres, 2,0 literes turbómotort és hátsó tengelyre szerelt elektromos egységet kombinál, ugyan lenyűgöző, 680 lóerős rendszerteljesítményt kínál, de a rajongók többsége nem tud igazán megbarátkozni az „AMG” és a „négyhengeres” szavak egy mondatban történő használatával. Jöhet a hathengeres kivitel.
Az elektromos mobilitás fejlődése már nem csupán a személyautók világában hozott gyökeres változásokat, napjainkra az áruszállítás területén is komoly alternatívát jelentenek az akkumulátoros hajtású járművek. Bár sokan még mindig kétkedve figyelik az elektromos teherautók térnyerését, a valós piaci igények és a technológiai fejlesztések már sokszor a villanyhajtás irányába mutatnak. A Ford E-Transit sorozata erre a változásra kínál kézzelfogható, sokoldalú megoldásokat, méghozzá három különböző méret- és teljesítménykategóriában.
A Hyundai bemutatta a tavaly leleplezett elektromos városi járgány, az INSTER versenypályára kihegyezett változatát. Egyelőre csak tanulmány az INSTEROID, de idővel felkerülhet a gyártó N-es palettájára is. A Hyundai Szöulban mutatta be legújabb koncepcióautóját, az INSTEROID-ot, amely a vállalat innovációs és formatervezési határainak feszegetésével egy teljesen új megközelítést kínál a sportos elektromos járművek terén. Az […]
Az Aston Martin Valhalla a brit gyártó eddigi leginkább vezetőközpontú szuperautója lesz, amelynek brutális teljesítményéről egy 4,0 literes V8-as biturbó motor és három elektromos egység gondoskodik. Az eredmény 1.064 lóerő, ami érdekes módon pontosan megegyezik a Chevrolet Corvette C8 ZR1 teljesítményével. Utóbbi viszont elektromos rásegítés nélkül, egy 5,5 literes, duplaturbós LT7-es V8-assal hozza ezt a számot.
Mostanság a Nissan háza táján premierek szempontjából nem igazán pörgött az élet, idén alaposan rákapcsol a japán gyártó ezen a téren. Elektromos autóként tér vissza a Micra, érkezik a harmadik generációs LEAF, valamint frissül az e-POWER technológia.
A BMW M3 kombi már önmagában egy érdekes konstrukció, hiszen a praktikumot vegyíti az autózás élvezetével. Most a G-Power tuningmesterei továbbgondolták a dolgot és majdnem rádupláztak az eddigiekre teljesítményben.
A Suzuki bemutatta első teljesen elektromos modelljét, az e Vitarát, amely új fejezetet nyit a márka történetében. Az e Vitara egy önálló modell, amelyet a Toyotával közösen fejlesztettek, és Indiában gyártanak.
A Renault egy olyan különleges jármű leleplezésére készül, amely egyértelműen nem a közúti közlekedést célozza meg, de később a gyártó utcai modelljei is profitálhatnak a létezéséből. Ez egy hatótáv-rekorder konstrukció lesz, melyre gördülő laboratóriumként is gondolnak a franciák.
A Brüsszeli Autószalonon a Renault bemutatta az új Twingo E-Tech elektromos koncepció frissített változatát, amely a jövőre érkező sorozatgyártású modell előfutára. Az új elektromos városi autó ára várhatóan 20 000 euró alatt marad majd.