
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A McLaren az 1-es megjelölést mindig is a paletta csúcsát jelenti szupersportkocsiknak tartogatta. Ehhez hűen a most bemutatott W1 is minden tekintetben a maximumot képviseli, azaz sosem gyártott még ilyen erős és gyors utcai járgányt a gyártó.
A kínai Xpeng komoly globális terjeszkedésbe kezdett az elmúlt egy évben, azonban a büntetővám nagyon nem jönne jól ezekhez a tervekhez az európai piacon. Éppen ezért most keresik a lehetőségeket, hogy megvalósulhasson a helyi gyártás.
A Renault még a Párizsi Autószalon előtt leleplezte a legújabb koncepcióját. Az Embleme a francia gyártó jövőképét mutatja be, azaz nem minden az akkumulátoros-elektromos megoldásról szól.
A Mercedes két évvel ezelőtt állította be a leggyorsabb sorozatgyártású autó rekordját a Nordschleifén. Azóta sem akadt kihívóra az AMG ONE, most viszont sikerült a saját rekordját megdöntenie a hibrid szupersportkocsinak.
A Renault az 5-ös után egy másik ikonikus modelljét, a 4-est is átülteti a modern autózás világába. Az újdonságról meg is érkeztek az első kedvcsináló képek, melyek néhány fontos részletet mutatnak meg.
Első körben október elejéig tervezték a Fiat 500 gyártásának a szüneteltetését, ám továbbra is elég gyér a kereslet, így már csak legközelebb novemberben indulhat újra a gyártósor. Közben új akkumulátor fejlesztésébe invesztált egy nagyobb összeget a gyártó.
Bár manapság a gyártók már nem igazán foglalkoznak manuális váltókkal, a Honda az új Prelude esetében viszont a váltogatással megfűszerezett vezetési élményre hegyezheti ki az összképet egy japán forrás szerint. Valószínű a hibrid hajtás is.
Több mint 12 ezer EV9 modellt rendel vissza a Kia egy szoftveres frissítésre miután kiderült, hogy távirányított parkolás közben nem mindig fékezi meg a rendszer az autót akkor, amikor kéne. Eddig csak anyagi károkról tud a gyártó, személyi sérülésről szerencsére nem.
A Volkswagen immár harmadszor ír ki visszahívást az elektromos ID.4-es modellre, mert annak ajtajai maguktól kinyílhatnak. A problémát a kilincsek beázása okozza.
A Mercedes számára már évek óta az egyik legfontosabb piac a kínai, ám mostanság enyhe visszaesést tapasztalhattak az eladásokban. Éppen ezért most 1,8 milliárd eurót fektetnek kimondottan a helyi gyártású és ottani vásárlóknak készülő paletta felépítésébe.