
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
A Toyota 51 évvel ezelőtt nyert futamot először a rali világbajnokságon egy Corolla 1600 Coupe versenyautóval. Most erre a történetében fontos mérföldkőre emlékszik vissza a japán gyártó egy limitált GR Yaris szériával.
Mintegy három évnyi piaci jelenlét után kapott egy enyhe frissítést a Honda HR-V. A hajtáslánc nem változott, Európában továbbra sem lehet összekerék-meghajtással kérni a hibrid rendszert.
A Ford vezérigazgatója, Jim Farley beszélt arról egy konferencián, hogy sokkal több van a Dark Horse elnevezésben, mint amit eddig megmutattak. Olyan lesz innentől, mint a Raptor vagy a Tremor.
A Skoda az RE Performance tuningcéggel összefogva még egyszer utoljára hozzányúlt a Superb előző generációjához. A végeredmény egy igazi sleeper lett nem elhanyagolható 476 lóerőnyi teljesítménnyel.
A Lamborghini jelentette be, hogy évről-évre egyre több autót sikerül értékesíteniük. A Covid-járvány óta tart a kiugró siker, amit a gyártó a YOLO, azaz a „csupán egyszer élsz” jelenségnek tud be.
Ha páncélozott autót szeretne magának valaki, akkor általában a német prémiumok legfelső szegmenséből válogat. Brazíliában viszont most olyan átlagos járgányokat is rendelhetnek a vásárlók golyóállóként, mint a Toyota Corolla vagy a Hilux.
A Porsche a 911 Turbo piacra lépésének ötvenedik évfordulóját ünnepli. Ez okán született meg egy ünnepi széria is, melyből stílusosan 1974 darabot készítenek el.
Bár Ausztráliában a Citroen az elsők között kínált autókat a vásárlóknak, a francia gyártó most mégis távozik a szigetországból. Az tette be a kaput, hogy már a Ferrari is több autót értékesít náluk a térségben.
A Toyota a Mazdával és a Subaruval közösen fejleszti az új belsőégésű motorcsaládját, melynek tagja lesz egy kétliteres turbós egység is. Némi gyári szivárogtatásnak köszönhetően most már lóerő adatokról is beszélhetünk.
A Pekingi Autószalonon még arról volt szó, hogy a kínai műszaki alapokkal rendelkező Mazda EZ-6 csak a kínai piacon lesz megtalálható, a gyártó most mégis úgy döntött, hogy globális modellt csinál belőle.