
Már egy ideje számítani lehetett az érkezésére, most hivatalosan is bemutatták a Mercedes G osztály teljesen elektromos változatát.
Már egy ideje számítani lehetett az érkezésére, most hivatalosan is bemutatták a Mercedes G osztály teljesen elektromos változatát.
Latin-Amerikában már egy ideje elérhető a felfújt Citroen C3 legújabb generációja, most viszont Európában is szerencsét próbál vele a gyártó. Természetesen az itteni piacon használt arculati elemeket is megkapja a hétüléses kivitelben is elérhető járgány.
A Volkswagen és az Xpeng együttműködésének a célja, hogy a német gyártó olcsóbb modellekkel tudja valamelyest visszanyerni a pozícióját Ázsiában. Már 2026-ban megjelenhet az első CEA platformra felépített autó.
Nem csak hajtásában, hanem a kinézetében és dinamizmusában is különbözik a Maserati GranCabrio Folgore a belsőégésű motorral szerelt változatoktól.
Az Alfa Romeo kis sportkocsija immár négy éve nincs gyártásban. Most viszont mégis újra kapható a 4C egy extrém limitált széria erejéig. A csavar a sztoriban, hogy most éppen Abarth emblémát visel az autó.
Az Alfa Romeo Stelvio jelenlegi generációja immár hét éve van jelen a piacon. Érthető, hogy már gőzerővel készül a következő felvonás, ami bizony már elektromos vonalon is képviselteti magát, ráadásul nem is akárhogyan.
A BYD a tervek szerint még idén bemutatja a Blade akkumulátor második generációját, mely nagyobb energiasűrűséget tud felmutatni kisebb helyen, azaz drasztikusan megnövekedhetnek ezzel az elektromos hatótávok.
A Mercedes egy kis finomítással hozza közelebb a jellegzetes márkaarculatához az EQS szedánt. Még az álló csillagot is megkapta az elektromos zászlóshajó.
A BYD egy új modellt helyez fel még idén a palettájára. Ez nem más lesz, mint egy méretes pickup, mellyel főleg az ausztrál piacot szeretnék meghódítani a kínaiak, de nem mellékesen globális modellként is hivatkoznak rá.
Az Opel legújabb visszatérője a Frontera, mely most először mutatkozott meg gyári képeken. Néhány alapvető információval is jelentkezett a német gyártó.