Új

Az Aston Martin Valhalla a brit gyártó eddigi leginkább vezetőközpontú szuperautója lesz, amelynek brutális teljesítményéről egy 4,0 literes V8-as biturbó motor és három elektromos egység gondoskodik. Az eredmény 1.064 lóerő, ami érdekes módon pontosan megegyezik a Chevrolet Corvette C8 ZR1 teljesítményével. Utóbbi viszont elektromos rásegítés nélkül, egy 5,5 literes, duplaturbós LT7-es V8-assal hozza ezt a számot.

Tovább

A Renault egy olyan különleges jármű leleplezésére készül, amely egyértelműen nem a közúti közlekedést célozza meg, de később a gyártó utcai modelljei is profitálhatnak a létezéséből. Ez egy hatótáv-rekorder konstrukció lesz, melyre gördülő laboratóriumként is gondolnak a franciák.

Tovább

A Brüsszeli Autószalonon a Renault bemutatta az új Twingo E-Tech elektromos koncepció frissített változatát, amely a jövőre érkező sorozatgyártású modell előfutára. Az új elektromos városi autó ára várhatóan 20 000 euró alatt marad majd.

Tovább

A Lamborghini hivatalosan is megerősítette, hogy az Urus S és Urus Performante modellek hamarosan kikerülnek a kínálatból, helyüket pedig az új plug-in hibrid Urus SE veszi át. Az információ a gyártó 2024-es értékesítési jelentésében jelent meg, ahol kiemelték az SE modell jelentőségét.

Tovább

A Skoda bemutatta az Enyaq és Enyaq Coupe modellek frissített változatait, amelyek megújult dizájnt, javított aerodinamikát, fejlettebb technológiai megoldásokat és nagyobb hatótávot kínálnak. Az eredetileg 2020-ban debütált Enyaq, valamint a 2022-ben a palettára csatlakozó Coupe-SUV verzió a Skoda elektromos stratégiájának továbbra is kulcsfontosságú szereplői.

Tovább

A Hyundai bemutatta az Ioniq 5 N egy különleges kiadását, amelyet a japán drifter, Keiichi Tsuchiya, azaz a „driftkirály” közreműködésével álmodtak újra. Az Ioniq 5 N DK Edition egy gyári videóban látható először, a hivatalos premier pedig a 2025-ös Tokiói Autószalonon lesz aktuális.

Tovább

A Stellantis és az olasz kormány 18 hónappal ezelőtt ambiciózus megállapodást kötött: a vállalat vállalta, hogy évente 1 millió járművet gyárt az országban. Azonban 2024-ben az autógyártó olaszországi termelése jelentős, 37%-os visszaesést szenvedett el, és kevesebb mint 500 ezer járművet állított elő. Ez azt jelenti, hogy a cégnek komoly kihívásokkal kell szembenéznie, ha be akarja tartani ígéretét.

Tovább