Új

A Huawei és a JAC együttműködéséből született meg nemrégiben egy új márka, a Maextro. A gyártó most azt is megmutatta, hogy milyen lesz az első modelljük. Az S800 nem szeretne kispályázni, gigantikus elektromos luxusjárgányként próbálja meg megcélozni a Maybach és a Rolls-Royce kínai vásárlóit.

Tovább

Bár többször is próbálta szoftveresen megoldani a Jaguar a túlmelegedő I-Pace akkumulátorok problémáját, valahogy sosem sikerült ténylegesen megelőzni, hogy tűzveszélyes legyen egy bizonyos legyártott széria a 2019-ben Év Autója díjat is nyert modellből. Most ezeket vásárolja vissza a gyártó Amerikában.

Tovább

A Xiaomi egy közleményben figyelmezteti az SU7 Max tulajdonosokat, hogy az autójuk közúti használatra való, nem versenypályára. Már több esetről is tudni lehet, amikor az erős elektromos járgány fékrendszere nem bírta az extrém terhelést és a gumifal vetett véget a száguldozásnak. Kiderült, hogy a gigantikus féknyergek alatt kimondottan aprócska betétek lapulnak.

Tovább

Az autóiparban kimondottan új szereplőnek számító Xiaomi elképesztő tempót kezdett el diktálni. A márka vezérigazgatója jelentette be, hogy 230 nap kellett csak ahhoz, hogy elérjék a 100 ezer legyártott SU7-est. Ennek örömére Lei Jun egy olyan képet rakott ki a közösségimédia-felületére, amin úgy jelenik meg, mint a kínai Elon Musk.

Tovább

A Mazda gőzerővel dolgozik a Mazda 6 elektromos átiratának a globális piaci bevezetésén, ami reményt adhat arra, hogy a japánok ismét nagyobb figyelmet szentelnek a lépcsőshátú modelleknek a rengeteg SUV helyett. A márka egyik programmenedzsere azonban elárulta, hogy ez ebben a formában nem igaz. Amíg a vásárlók döntő többsége SUV modelleket keres, addig a szedánok továbbra is a háttérben maradnak.

Tovább