
A Rolls-Royce már korábban megmutatta az első elektromos autóját, ám a gyári fotókon előszeretettel mutogatják a kocsit feltűnő színekkel. A gyáriak azonban úgy néz ki, hogy számolnak azokkal is, akik inkább a sötétebb hangulatot szeretik.
A Rolls-Royce már korábban megmutatta az első elektromos autóját, ám a gyári fotókon előszeretettel mutogatják a kocsit feltűnő színekkel. A gyáriak azonban úgy néz ki, hogy számolnak azokkal is, akik inkább a sötétebb hangulatot szeretik.
Nem sokkal az elektromos Explorer után máris itt van egy újabb teljesen villanyos Ford. A haszongépjármű család bővült a Transit Courier elektronvadász változatával.
A Mercedes AMG Vision Gran Turismo adta az ötletet az amerikaiaknak, hogy elkészítsenek egy duplaturbós V8-as erőforrással szerelt sportkocsit. Ez az Erebos X, mely potom 1,5 millió dolláros árcédulával rendelkezik.
A Ford tavaly még büszkén hirdette, hogy sikerült bevinniük az elektromos F-150 árát 40 ezer dollár alá. Nem tartott azonban sokáig a lendület, ma már ugyanis 60 ezer dollárt kell minimum fizetni az autóért. A gyártó az anyagárakra és a logisztikai fennakadásokra hivatkozik.
A Lamborghini leleplezte az Aventador utódját, mely hibridesítve ugyan, de még mindig V12-es motorral került bemutatásra. A Revuelto egyben az első 1000 lóerő feletti teljesítménnyel bíró Lamborghini.
Megérkezett a Renault Espace hatodik generációja, mely most már messze nem a családi egyterű kategóriát képviseli, hanem bizony ízig-vérig SUV modell lett. Az Austral formai megoldásai és technikai alapjai köszönnek vissza az újdonságon.
Sok gyártó örül az EU engedményének, miután kiderült, hogy egy egyezménynek köszönhetően 2035 után is lehet belsőégésű motorokkal szerelt autókat forgalmazni. A Ferrari is üdvözli a döntést, de azért nem állnak le a villanyos fejlesztések sem.
A Smart márka komoly átalakuláson megy keresztül a Geely fennhatósága alatt. A villanyosítás mellett új modellmegjelölésekre és formai irányzatra számíthatunk, aminek kézzelfogható bizonyítéka a #1 után most bemutatásra kerülő #3.
Már hónapok óta tudni lehetett, hogy a Ford a Volkswagen ID.4 testvérmodelljének bemutatására készül. Most ez meg is történt, itt a tisztán elektromos Explorer.
A Toyota a Camry modellel az utóbbi években erőteljesen az európai és az amerikai piacra kezdett el koncentrálni. Mindeközben a hazai eladások annyira beestek, hogy a japánok most ki is veszik a kínálatból az autót.