
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Volkswagen az ID.3 modellel lépett be igazán az elektromos autók világába. Mintha csak tegnap lett volna a nagy premier, pedig azóta már eltelt négy év. Persze, szó sincs kiöregedésről, de azért meglépték a kötelező ráncfelvarrást a németek.
A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.
Az Alfa Romeo vezetősége erősítette meg, hogy 2025-ben érkezik meg a Giulia legújabb generációja már tisztán elektromos hajtásláncokkal. A Quadrifolio verzió akár 1000 lóerős is lehet.
Bár a hivatalos menetteljesítmény adatok alapján sejteni lehetett, hogy a Pininfarina Battista képes lehet megdönteni negyedmérföldön a Rimac Nevera 2021-es rekordját, ám a hivatalos mérésre egészen idáig kellett várni.
A Mitsubishi egy évvel ezelőtt jelentkezett egy különös elképzeléssel, egészen pontosan a Ralliart Outlander tanulmánnyal. Most kiderült, hogy nem csak egy egyszeri stílusbemutatóról volt szó, hanem jövőre tényleg megjelenik a palettán a teljesítményre kihegyezett Outlander.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Toyota már két éve jelentette be egy tanulmány kapcsán, hogy ultrakönnyű középmotoros sportkocsit szeretne elhelyezni a palettában. Most újabb részletek szivárogtak ki, amik szerint a hajtásláncot Suzuki és a Daihatsu hozza össze, míg minden más a Toyota sajátja lesz.
Bizonyos tekintetben a nemrég piacra került Citroen C5X a legendás CX modell szellemi örököse. És ha már így van, miért is ne lehetne annak a stílusjegyeivel felruházni az autót? Kínában megcsinálták.
Egy felülvizsgálat alkalmával szembesült azzal a problémával a Ford, hogy a 10 sebességes automata váltóból csavarok eshetnek ki, ami balesetveszélyes szituációkat eredményezhet. A hiba kijavításáig szüneteltetik a Bronco, Mustang és F-150 értékesítéseket, hogy ne torlódjanak tovább a várólisták.
Bár már korábban is hallani lehetett a Rolls-Royce elektromos terveiről, azt eddig nem lehetett tudni, hogy milyen gyorsan lépi meg az átállást a gyártó. Most Torsten Müller-Ötvös tisztázta, hogy elég gyorsan, ugyanis a jövőben érkező újdonságok már csak villanyos hajtással kerülnek a szalonokba.