
A Mercedes elektromos modelljei egy szoftveres hiba miatt nem figyelmeztetnek az akkumulátorok esetleges hibáira, ezért mintegy 4000 autót kell visszarendelnie a szervizekbe a gyártónak.
A Mercedes elektromos modelljei egy szoftveres hiba miatt nem figyelmeztetnek az akkumulátorok esetleges hibáira, ezért mintegy 4000 autót kell visszarendelnie a szervizekbe a gyártónak.
Nem az első, és valószínűleg nem is az utolsó eset, hogy keresztezik egymást a Volkswagen és a Star Wars univerzum útjai. Az ID.Buzz ráadásul pontosan a retro-futurisztikus megjelenésével kiváló alapot ad a különböző Csillagok Háborúja átiratokhoz, amikből már akad egy pár.
A Volvo tavaly év végén mutatta be a legnagyobb elektromos SUV modelljét, de a rendeléseket csak idén kezdte el felvenni az EX90-re a gyártó. Akkora siker lett az autó, hogy egyelőre szüneteltetni kell a forgalmazást, mert az összes 2023 végéig legyártandó példánynak van már gazdája.
A BMW a következő 5-ös szériához kínál majd teljesen elektromos alternatívát is. Az i5 ráadásul technikai szempontból egy igencsak fejlett autó lesz, mely bizonyos piacokon képes lesz önvezetésre is, persze a sofőr felügyelete mellett.
A Mercedes bemutatta az E osztály legújabb generációját, mely úgy közvetít klasszikus értékeket, hogy azokat modern köntösbe öltözteti. Sok ponton az elektromos EQ modellcsalád köszön vissza a belsőégésű motoros modellen is.
A Skoda elkezdte a Superb és a Kodiaq új generációjának a leleplezését. Első körben az autók sziluettjét csodálhatjuk meg.
A Ford Mustang távirányítóján egy bizonyos kombináció lenyomásával az autó nem csak hogy beindítható távolról, hanem még a motorját is lehet túráztatni. Csupán az aktív kipufogó-csomag kell hozzá, meg persze az automata váltó.
Miután a kínai HiPhi márka megkapta az európai hatóságok engedélyét, hogy a mi kontinensünkön is kínálhassák a modelljeiket, nem tétlenkedett tovább a gyártó. Már az is megvan, hogy hol épülnek ki az első szalonok.
A Lexus eddig csak Ázsiában volt jelen az LM modellel, ám a kisbusz egy generációváltás után már Európában is kapható lesz. Most le is rántották a leplet róla a japánok.
A Bentley vezérigazgatója beszélt arról, hogy a márka elkötelezett a villanyosítás felé. Sok minden változik meg ezzel, például a neves gyártó is belép az 1000 lóerő feletti kategóriába.