
Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
Egy utolsó nekifutással még kiad egy ízig-vérig benzines modellt a Lotus, majd aztán végleg átáll az elektromos termelésre.
Az nem kérdés már, hogy az R8 és a TT a jövőben elektromos modellként szerepel majd az Audi palettáján. A gyáriak azonban még több változtatást akarnak, hiszen szerintük a változó vásárlói igényeket kell követni az autók fejlesztésével.
A Honda bemutatta az új belső dizájnra fontakozó irányzatát, melyet csak „egyszerűség és valami” néven emlegetnek a gyáriak. A lényeg a minél átláthatóbb és tágasabb környezet kialakítása.
A német Elektron Motors egy kis cég, de az álmaik meglehetősen nagyok. Most éppen egy 2300 lóerős elektromos szupersportkocsi fejlesztésébe vágtak bele!
A Shanghai Auto Show egyik legérdekesebb premierje a kínai ORA Bogár átirata volt. A Volkswagen érdeklődését is felkeltette a dolog, az ügyvédek már dolgoznak a megoldáson.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Cadillac is maga mögött hagyja a méretes belsőégésű motorokat és elektromos márkává alakul pár éven belül. Meg is érkezett az új jövőt hirdető első ilyen modelljük is.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.
Gyakorlatilag most már nem telik el hét úgy, hogy a Mercedes nem jelent be egy újabb elektromos modellt, mely nemsokára az EQ modellcsalád részét képezi majd.
Egy igazi klasszikus Mantát éleszt fel az Opel, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a technikai fejlődésre és az elektromos törekvésekre. Még üzeneteket is meg lehet jeleníteni a különleges bemutatójárgány elején.
Egy Porsche 911 és egy Volkswagen Beetle elegyét hozta össze a kínai ORA egy tanulmány erejéig. Lesz belőle széria változat is, ráadásul nem is elhanyagolható menetteljesítménnyel.